dat is ook het mooiste, een vrije dekking en dan gewoon de honden laten gaan.crutz schreef:Het vorige nest van Inno ben ik op die Fb fokkersgroep natuurlijk ook al afgeslacht dat hij vrij dekte.....Maeve schreef:Leuk, Maligators!En ergens ook wel prettig dat zo'n zelfstandige dekking gewoon kan. Als de eigenaren er maar niet te veel over stressen
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
na ruim een jaar weer Mechels pupjes hopelijk
Moderator: moderatorteam
- ellen en de birmanen
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): 4 tollers
- Aantal honden: 4
Re: na ruim een jaar weer Mechels pupjes hopelijk
- Maeve
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Nova Scotia Duck Tolling Retriever
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
Ja, hoe durf je. Lévensgevaarlijkcrutz schreef:Het vorige nest van Inno ben ik op die Fb fokkersgroep natuurlijk ook al afgeslacht dat hij vrij dekte.....Maeve schreef:Leuk, Maligators!En ergens ook wel prettig dat zo'n zelfstandige dekking gewoon kan. Als de eigenaren er maar niet te veel over stressen

- crutz
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herders (FCI)
- Aantal honden: 7
- Contacteer:
Ja he vorige keer was de voorspelling daar dat hij nooit meer zou durven dekkenMaeve schreef:Ja, hoe durf je. Lévensgevaarlijkcrutz schreef:Het vorige nest van Inno ben ik op die Fb fokkersgroep natuurlijk ook al afgeslacht dat hij vrij dekte.....Maeve schreef:Leuk, Maligators!En ergens ook wel prettig dat zo'n zelfstandige dekking gewoon kan. Als de eigenaren er maar niet te veel over stressen
Wist even niet meer of dat dezelfde reu was, maar wel dus
-
- Zeer actief
- Aantal honden: 2
Succes! En zou mooi zijn als er een teefje voor je uit deze dekking komt 

- crutz
- Zeer actief
- Contacteer:
Dit wordt trouwens zn 6de nest (2 in Duitsland 1 in België en 3 in Nederland) en Katrien (Perle) heeft nog recht op een herdekking maar verder is hij “klaar”Maeve schreef:Wist even niet meer of dat dezelfde reu was, maar wel dus
Ik heb nog zaad ingevroren en in de USA dus er blijven opties. Maar voor nu loopt er ondanks dat hij kwaliteit geeft genoeg rond. Een zoon is recent al met 14 mnd gevraagd om ingepland te worden voor een dekking volgend jaar en ik heb hopelijk dit jaar een dochter.
- GoldenGizmo
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Golden retriever
- Aantal honden: 1
Misschien een gekke vraag (maar ik ben geen fokker), maar wat zou er mis zijn met vrij dekken?crutz schreef:Het vorige nest van Inno ben ik op die Fb fokkersgroep natuurlijk ook al afgeslacht dat hij vrij dekte.....Maeve schreef:Leuk, Maligators!En ergens ook wel prettig dat zo'n zelfstandige dekking gewoon kan. Als de eigenaren er maar niet te veel over stressen

- Stippelteam
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): dalmatiers
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
Oh volgens sommige fokkers heel veel, de teef zou uitscheuren en weet ik veel wat allemaal.GoldenGizmo schreef:Misschien een gekke vraag (maar ik ben geen fokker), maar wat zou er mis zijn met vrij dekken?crutz schreef:Het vorige nest van Inno ben ik op die Fb fokkersgroep natuurlijk ook al afgeslacht dat hij vrij dekte.....Maeve schreef:Leuk, Maligators!En ergens ook wel prettig dat zo'n zelfstandige dekking gewoon kan. Als de eigenaren er maar niet te veel over stressen
Liz blieft ook geen pottekijkers, die is nu ook gewoon vrij gedekt. Ben de 2e keer wel ff naar buiten gegaan tijdens de koppeling want meneer liet zn volle gewicht op der hangen hahahaha, lui varken dat t ook is.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

- crutz
- Zeer actief
- Contacteer:
Volgens de tegenstanders zou de reu zijn penisbotje breken, de teef uit zou scheuren etcGoldenGizmo schreef:Misschien een gekke vraag (maar ik ben geen fokker), maar wat zou er mis zijn met vrij dekken?crutz schreef:Het vorige nest van Inno ben ik op die Fb fokkersgroep natuurlijk ook al afgeslacht dat hij vrij dekte.....Maeve schreef:Leuk, Maligators!En ergens ook wel prettig dat zo'n zelfstandige dekking gewoon kan. Als de eigenaren er maar niet te veel over stressen
- crutz
- Zeer actief
- Contacteer:
Helaas is deze teef (2x) leeg gebleven dus voor mij geen jonge Inno
-
- Zeer actief
Wat jammer zeg!
- crutz
- Zeer actief
- Contacteer:
De eigenaresse gaat nog 1 poging wagen met een andere reu is de bedoeling.Persistence schreef:Wat jammer zeg!