Ha ha ,er is inderdaad nu een Jimi afGollum schreef:haha ja zo reken ik ook, -1 chihuahua, -2 chihuahua. Er moet ongeveer een border collie afNikki90 schreef:Hij is al meer dan 1 Jet afgevallen![]()
![]()
Fijn dat het zo goed gaat! Hij ziet er blij uit

Moderator: moderatorteam
Ha ha ,er is inderdaad nu een Jimi afGollum schreef:haha ja zo reken ik ook, -1 chihuahua, -2 chihuahua. Er moet ongeveer een border collie afNikki90 schreef:Hij is al meer dan 1 Jet afgevallen![]()
![]()
Noteer je deze alvast even MeritGollum schreef: Dat worden volgend jaar foto's van Gijs en de cavia's met kerstmutsjes op
De dierenarts wilde hem in ieder geval naar de 40 hebben, en dan weer verder kijken/ voelen. Voorlopig zijn er nog geen ribben te ontwaren dus we gaan rustig zo door.Zamunda schreef:Hahaha, omgekeerd apporteren, ik zie hem zijn bal al door de kamer smijten voor je. Vertederend hoe hij schuddekontend door het huis hobbelt als je hem hebt laten winnen
.
Ach Rani die haar steun mist, mooi dat ze zich buiten weer heer een meester voelde over trage Gijs.
Fijn dat je op zo'n heerlijke hondenplek woont, ik kan me voorstellen dat je dat Mika nog gegund had.
Er moet zo'n 20 kilo af in totaal toch? Dat is dus een hele Ravi! Binnenkort is er een Gait af en zo gaan er vast nog allerlei honden vanaf, tot uiteindelijk een Ravi. Of zelfs een Willem, die is 24kg.
Gollum schreef:haha ja zo reken ik ook, -1 chihuahua, -2 chihuahua. Er moet ongeveer een border collie afNikki90 schreef:Hij is al meer dan 1 Jet afgevallen![]()
![]()
Hahaha! Nou of dat gaan lukken bij mijn cavia’s betwijfel ikTineke schreef:Noteer je deze alvast even MeritGollum schreef: Dat worden volgend jaar foto's van Gijs en de cavia's met kerstmutsjes op
Mit schreef:Hahaha! Nou of dat gaan lukken bij mijn cavia’s betwijfel ikTineke schreef:Noteer je deze alvast even MeritGollum schreef: Dat worden volgend jaar foto's van Gijs en de cavia's met kerstmutsjes op
Maar Gijs krijgt een prachtig eigen kersthoofdornament
Haha! Dat wordt skitterend. Mijn naaktcavia kan ik er nog wel voor porren, maar mijn harige is zo’n gedumpt schrikachtig ding dus dat wordt hem alvast nietdagmar88 schreef:Mit schreef:Hahaha! Nou of dat gaan lukken bij mijn cavia’s betwijfel ikTineke schreef:Noteer je deze alvast even MeritGollum schreef: Dat worden volgend jaar foto's van Gijs en de cavia's met kerstmutsjes op
Maar Gijs krijgt een prachtig eigen kersthoofdornament
![]()
Knijpen jullie ook uit?Hilde schreef:Als hij blijft klungelen met oren/anaalklieren, wil je dan de volgende keer in Beekbergen even een gil geven naar één van ons? Daar kunnen we vast bij helpen![]()
Als er twintig kilo af is, is hij een hele Elmo afgevallen
En dan maar hopen dat de kerstornamentjes niet in zijn keel blijven hangendagmar88 schreef:
Nou weet ik niet eigenlijk, je gaat toch een ander soort band aan met een opvanger. Tot nu toe heb ik geen enkel opvangdier gemist. Ik denk ook wel dat zodra ik een kik geef er zo weer een nieuwe opvanger is dus leeg hoeft mijn huis ook niet te zijn.Ptje schreef:Heerlijk deze verhalen en wat gaat ie goed![]()
Je zult hem straks flink gaan missen maar hij komt heel goed terecht en dat zal je troosten.
Inderdaad, het voelt een beetje hetzelfde als bij Juno, mijn oppaskind. Die had ik op een gegeven moment 4 dagen in de week en alle vakanties. Ik hou vreselijk van het zwarte monster maar ik mis hem niet als hij er niet is. Hij mij ook niet, dat zal met Gijs niet anders zijn. Zelfs Rani is me alweer vergetenMit schreef:Ik heb Bas van laeken toen ook langer in de opvang gehad, maar je weet al direct dat zo'n hond weggaat dus die band is inderdaad anders. Niet minder leuk en liefdevol, maar je houdt er gewoon rekening mee. Ik heb toen 14 honden in een jaar opgevangen, dan was ik een emotioneel wrak geweest![]()
Dat uitknijpen moet ik toch zelf maar gaan leren. Of niet. Ik weet het nog niet
Oh je gaat zo lachen met dat beest, hij is echt uniekMit schreef:Hahaha perfect! Lui hok is het
Zijn eerste kerst in Nederland! Daar staat mama even bij stil hoor. Volgend jaar krijgt hij cadeautjes onder de boom
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Hahaha, nee, gelukkig doen we dat nietGollum schreef:Knijpen jullie ook uit?Hilde schreef:Als hij blijft klungelen met oren/anaalklieren, wil je dan de volgende keer in Beekbergen even een gil geven naar één van ons? Daar kunnen we vast bij helpen![]()
Als er twintig kilo af is, is hij een hele Elmo afgevallen![]()
Je mannelijke collega wilde er niks mee behalve voedingsadvies oid![]()
Ja het is vaak atopie hè, dat zei de da bij Gol ook. We hebben een paar keer een logeerpartij gehad waarbij Gijs veel onzin heeft gekregen en hij werkt alles naar binnen. Ik denk dat het daar aan ligt, hij had het namelijk niet gelijk vanaf het begin. Ik denk dat met 'schoner' eten er al veel winst behaald kan worden. Dus alleen zijn normale eten en natuurlijke snacks. En geen kaas of gekruid etenHilde schreef:Hahaha, nee, gelukkig doen we dat nietGollum schreef:Knijpen jullie ook uit?Hilde schreef:Als hij blijft klungelen met oren/anaalklieren, wil je dan de volgende keer in Beekbergen even een gil geven naar één van ons? Daar kunnen we vast bij helpen![]()
Als er twintig kilo af is, is hij een hele Elmo afgevallen![]()
Je mannelijke collega wilde er niks mee behalve voedingsadvies oid![]()
, maar anaalklier- en oorproblematiek gaat vaak samen met voedings’dingetjes’. Al verandert er nu ook een hoop bij Gijs en dat kan ook zeker een en ander veroorzaken.
Gollum schreef:En dan maar hopen dat de kerstornamentjes niet in zijn keel blijven hangen![]()
Z'n skinny jeans bedoel je?bram en thijs schreef:Nog even en hij kan in zijn strakke spijkerbroek
Kijk! Bas afgelopen zaterdag toen we een weekend bij vrienden waren. Het is nog steeds een heerlijk beestje met het volste vertrouwen in haar baasje. Diep in slaap in een vreemd huis met vreemde mensen aan een tafel vol wijn om 0100 uur snachts. Bas is de meest geweldige Spaanse hond ooit naar Nederland gehaald. Beter konden we het niet treffen. En ze wordt geen dag ouder in de 6 jaar dat ik haar al heb.Mit schreef:Ik heb Bas van laeken toen ook langer in de opvang gehad, maar je weet al direct dat zo'n hond weggaat dus die band is inderdaad anders. Niet minder leuk en liefdevol, maar je houdt er gewoon rekening mee. Ik heb toen 14 honden in een jaar opgevangen, dan was ik een emotioneel wrak geweest![]()
Dat uitknijpen moet ik toch zelf maar gaan leren. Of niet. Ik weet het nog niet
Hij krijgt heel weinig etenannets schreef:Toppie hoor.![]()
Hoe krijg je dat voor elkaar?
BIj James mag er ook wel een kilo van af, maar ondanks minder brokken en veel lopen, lukt dat niet.