Zo grappig hoe verschillend de reacties altijd zijn.
Gelukkig zijn ze meestal heel erg positief

Al kan ik het me heel goed voorstellen dat sommige mensen een beetje in paniek raken bij het zien van Toos

Moderator: moderatorteam

Gelukkig zijn de meeste reacties altijd wel als het 2e filmpje.Yeufke schreef:Haha. Duidelijk.
Nou zou bij mij één en twee zomaar kunnen gebeuren.
Die kleine heks van mij zou ik ook niet graag bij Toos zien. Ik ken Toos niet maar die kleine van mij wel.![]()
En die tweede. Ik weet dat de meeste eigenaren het niet leuk vinden maar moet mijn handen toch soms echt wel tegenhouden om een vreemde hond te kroelen.
Dat is a snelCendy schreef: Al kan ik het me heel goed voorstellen dat sommige mensen een beetje in paniek raken bij het zien van Toos
Nee denk ook dat dat het isdagmar88 schreef:Wat een lieverd, en een rust.
Dat is a snelCendy schreef: Al kan ik het me heel goed voorstellen dat sommige mensen een beetje in paniek raken bij het zien van ToosMet al mijn honden hiervoor werden er voortdurend kindertjes een zondagsarmpje getrokken.
Mijn kleine hondjes zet ik met zo'n grootteverschil ook op de arm. Even kijken hoe ze reageren, ze zijn niet altijd aardig
Ik ben natuurlijk nieuw in de kleine hondjes en toch best wel schijterig. Af en toe vrágen ze er echt omCendy schreef: Nee denk ook dat dat het is![]()
Levensgevaarlijk die kleintjes
Tip, doe hem een leuke kleurige halsdoek om. Heel stom, maar dat verandert de reactie van mensen compleet.Swissy schreef:Heeel herkenbaar. Toen Odin nog een klein pupje was, wilde iedereen hem aaien en knuffelen. Nu hij richting de 35 kilo gaat, beginnen mensen bang van hem te worden. Ook omdat veel mensen hem aanzien voor een rottweiler. Maar hij is zo lief.. Doet geen vlieg kwaad. Ik snap het allemaal wel, maar toch jammer.
Ik zoek iets voor het omgekeerde effect, zou een zwarte halsdoek of ooglap werkendagmar88 schreef:Tip, doe hem een leuke kleurige halsdoek om. Heel stom, maar dat verandert de reactie van mensen compleet.
Zamunda schreef:Haha, prachtig.
Ik zoek iets voor het omgekeerde effect, zou een zwarte halsdoek of ooglap werkendagmar88 schreef:Tip, doe hem een leuke kleurige halsdoek om. Heel stom, maar dat verandert de reactie van mensen compleet.?
Oh vreselijkdagmar88 schreef:Zoiets? https://nl.aliexpress.com/item/32888548 ... 38c8698c81
Dat is ze zekerPerle schreef:Ach, wat een schat is ze.
Soeb88 schreef:Gelukkig pakte die vrouw t hele hondje en niet alleen het lijntje haha