Karel wordt binnenkort 5. Het lijkt wel gisteren dat ik hem ophaalde als kleine baby. Ondertussen een hele grote vent maar nog steeds met een klein hartje. Lieve jongen met zijn hangbek

Moderator: moderatorteam

Ze kan ook vreselijk lief zijnZamunda schreef:Lieve blik heeft Pom!

HahahahaJion schreef:Pom heeft zo'n lief hoofd.![]()
Is Karel een kruising met iets molosserigs?
Jion schreef:Was niet verkeerd bedoeld hoor, ik wist niet dat het al eerder was gevraagd. Ik vind het wel aandoenlijk dat vel.
dagmar88 schreef:Alleen maar in ieder fototopic. Kun je voor de foto niet even twee wasknijpers achterop z'n kop doen?
![]()
Veel bone is niet hetzelfde als veel vel natuurlijk. Hij lijkt wel op andere honden uit zijn lijn maar bij hem is t een beetje doorgeslagen naar de verkeerde kant. En zijn schedel is gewoon raar, zo hoog. Ik zal weleens wat fotos opspeurenZamunda schreef:dagmar88 schreef:Alleen maar in ieder fototopic. Kun je voor de foto niet even twee wasknijpers achterop z'n kop doen?
![]()
Het is geen gekke vraag natuurlijk maar ik kan me voorstellen dat je er weleens zat van wordt. Nu we het er toch over hebben
, ik ben altijd benieuwd of deze 'look' in zijn lijn zit? Voorouders/ouders/nestgenoten? Is hij gefokt op 'veel bone'?