mosquito1980 schreef:Heerlijk zo'n wandeling alla alleen op de wereld
De Hondenbeesies vermaken zich prima

Nou! Dat is jou ook wel bekend gok ik maar zo.
Vandaag wel vijf keer mensen op afstand gezien, niks an

. Wel leuk om dan weer te zien dat Ravi zo goed luistert en ik hem bij me kan houden terwijl hij héél graag even een kijkje gaat nemen. Alleen toen de buurman hardlopend aan kwam en ons zou passeren heb ik Raaf even aangelijnd en dat was maar goed ook want hij bleef nog even stilstaan voor een kort praatje en dat is al helemaal onweerstaanbaar voor die (spring)aap

.
Tamara81 schreef:Wat kan de natuur toch mooi zijn. Mooie foto's van een prachtig landschap!
Willem is hier net Bambi
Echt genieten. Haha, Willem is wel vaker zo'n onhandige Bambi.
tycha schreef:Wat woon jij toch geweldig! Heerlijke foto’s van blije honden

Dank je!
S@ndr@ schreef:nou zeg zeker prachtig daar

Is ook wel echt het mooiste stukje in de omgeving om met honden te wandelen, zeker nu ze los mogen/kunnen en ik ze amper ergens voor terug hoef te roepen.
lucie schreef:ondanks alles wel fijn dat je tussendoor nog een beetje kunt genieten van en met Lais.
Echt supermooi daar
misschien toch maar eens die huizenruil doen

Nouhou, zeg dat maar niet te hard want ik kom je zó uit je huis schoppen hoor

! Ik denk nog vaak aan dat schitterende huis van je met zoveel raampartijen en uiteraard op prachtige locatie.
Vandaag zonder Lais en dat gaf wel een beetje een domper ondanks prachtig weer. Had gisteren (eindelijk) de camera gepakt om mee te nemen op wandeling, dat kwam er dus niet van en hem vandaag meegenomen. Leuke foto's van de mannen gemaakt (was er prachtig weer voor) maar vond het wel een beetje stom.
Ramiek schreef:Wat woon je prachtig, heerlijk in zo’n omgeving in de rust. Hopelijk kan je er weer snel van genieten met Laïs
Dat hoop ik ook zo!