Ik hoop dat de oorzaak achterhaalt kan worden, dan weet je in ieder geval waar je mee te maken hebt en kan er hopeijk
gericht behandeld worden.
Veel sterkte en voorzichtige knuffel aan Lais
Moderator: moderatorteam

Nee dat kan ik me ook niet meer voorstellen helaas.Zinodo schreef:Wat naar, zo snel drie keer achter elkaar, dat kan niet niks zijn.. arme Laishopelijk is het snel gevonden!
Dat hoop ik ook!Caro. schreef:Ach jemig wat naar zeg om haar zo te zien![]()
Ik hoop dat de oorzaak achterhaalt kan worden, dan weet je in ieder geval waar je mee te maken hebt en kan er hopelijk
gericht behandeld worden.
Veel sterkte en voorzichtige knuffel aan Lais

Nou ik hoop het niet, dat lijkt me de slechtst mogelijke uitkomstfenneke schreef:Hè bah. Kan het iets groeiends in haar koppie zijn ? Is er al een scan gedaan?

Ze heeft gisteren in de middag een hele tijd lekker liggen slapen en daarna was het gelukkig weer over en nog niet weer teruggekomen. Ze voelt zich nu weer goed. Heb haar niet meegenomen op wandeling vandaag om haar een beetje rustig te houden maar toen ik haar later nog de tuin in liet was ik even vergeten dat ze zo graag in het diepe hol gaat graven en waar rent ze in één streep naartoe om te verdwijnen...? Juist. Tot zover het rustig houden, lekker handig. Maar dat zal ik nu niet meer vergeten dus nu niet meer dat soort fratsen. Volgende week maandag heb ik een afspraak bij de orthomanueel dierenarts en tenzij ik van haar nog bericht krijg dat ik Lais niet rustig hoef te houden blijf ik haar in elk geval tot dan beperken.Caro schreef:Hoe gaat het nu met haar?

Nee maar ik vind het wel lastig. Ze voelt zich prima dus zelf doet ze geen tandje minder idioot... De orthomanueel zei zelfs dat ik het water en voer ook verhoogd aan moet bieden, was niet eens in me opgekomen. Maar naar mijn idee toont die hond ook gewoon echt niets. Nu geef ik haar voer dan wel verhoogd maar vervolgens doet ze een rondje om de bakken van die andere twee uit te likkenCaro schreef:Wel veel aanvallen achter elkaar nu. Wat zwaar om je lieverd zo te moeten zien. Rustig houden kan natuurlijk nooit kwaad. Hopelijk word je volgende week maandag wat wijzer. Knuffel en sterkte.
Erg frustrerend ja.sbientje schreef:Wat naar zegHoop dat je er snel achter komt wat er aan de hand is. Zolang alles maar goed is weet je nog niets... lijkt me frustrerend.

Luister maar naar je gevoelZamunda schreef:Dank je.
Nu ik het zo opgeschreven heb en het even heb laten bezinken heb ik besloten morgen toch de ren neer te zetten. Dan kan ze er redelijk bij zijn zonder teveel gekke dingen te kunnen doen. Water en eten zet ik daar dan hoog. Af en toe los in de keuken als alles rustig zit/ligt. Aan tuig en riem naar buiten en weer terug. Stom en misschien onnodige voorzorg maar we doen het toch maar.