Moderator: moderatorteam
Ja toch? Wat een leuk ding! Een echt hondje hondje zonder fratsen en met een heerlijk koppie. Ik smelt echt heel erg van dat beestje met zijn zwarte lijfje en dikke pootjes.M@scha schreef:laeken schreef:Ik wilde net zeggen breng die ook maar mee hoor. Wat een leuk hondje is dat. Die van jou ook hoor. Maar ik val echt op dat andere hondje.hakunamatata schreef:Ze heeft een naam!![]()
Blijkt dat ze Faya gedoopt is, dus Faya zal het zijn
Edit: Ik hoor net dat het andere hondje bij haar op de foto ook opvang heeft en komt tegelijk naar Nederland
Fijn dat je dit doet want voor dat hondje verandert de hele wereld nu.
hahaha ik had hetzelfde. leuk hoor dat witte ding, maar die ernááást!
Ik meen dat het ook een teefje is, jong nog, jaartje oud geschat. Ook afwachtend in begin, maar wel te benaderen en dan lief. Denk dat het een erg vrolijk leuk hondje gaat worden. Maar ze wachten sowieso eerst af tot de hondjes in gastgezin zijn en bij interesse kan er dan gemaild worden en kijken ze met gastgezin of het een match is.laeken schreef: Dit Black en Tan hondje laat me niet los. Is dat een reutje? Zo te zien wel toch? En is hij al gecastreerd dat je weet? Is dat beleid van deze stichting? Ik zou hem best willen hebben mits intact ivm de roedel. Bas en Guus gaan het beste met intacte reuen.
Ik zeg Mascha doe het! Grijns!hakunamatata schreef:Ik meen dat het ook een teefje is, jong nog, jaartje oud geschat. Ook afwachtend in begin, maar wel te benaderen en dan lief. Denk dat het een erg vrolijk leuk hondje gaat worden. Maar ze wachten sowieso eerst af tot de hondjes in gastgezin zijn en bij interesse kan er dan gemaild worden en kijken ze met gastgezin of het een match is.laeken schreef: Dit Black en Tan hondje laat me niet los. Is dat een reutje? Zo te zien wel toch? En is hij al gecastreerd dat je weet? Is dat beleid van deze stichting? Ik zou hem best willen hebben mits intact ivm de roedel. Bas en Guus gaan het beste met intacte reuen.
Edit: inderdaad teefje
FayaIngrid48 schreef:geweldig dat ze bij jou mag komen! Ik ben benieuwd naar de verhalen van Faye
Hé....dat is mijn tekstJohnny Jones schreef:Wat fijn voor haar dat ze bij jou in de opvang mag.
Hier komt morgen ook een nieuw klein opvangertje uit Roemenië. Er is al interesse voor, maar eerst kijken hoe het gaat en of het met de mensen en hun hond klikt.
Jaaaa, kom maarHylos schreef:Ach, wat een leuk hondje en wat een grappige tekening op haar koppie.
Fijn dat ze bij jou mag.. leuk hoor!![]()
Dat wordt puppybezoek natuurlijk