Bijna een jaar na opvanghond Mimy, waar ik toen voor gezwicht was en een uitzondering had gemaakt. Want eigenlijk tijdelijke opvangstop qua honden. Mimy was een erg leuk ding, maar veel te energiek voor ons. Zij werd echt blij van leven in de brouwerij en hier in huize hakunamatata heerst vooral veel rust. Zij werd gelukkig binnen de kortste keren geplaatst in een erg leuk gezin met kinderen en zij genieten enorm van elkaar. Ik zie nog wel eens een update en altijd even leuk

Sindsdien is Suze alleen, want opvangstop. In de tussentijd ben ik begonnen met werken en daardoor durfde ik het opvangen niet aan. Een oppas vinden is mij ook nog niet gelukt en omdat Suze het zo perfect doet met alleen thuis blijven zit daar ook geen noodzaak achter. Nu ook verhuisd van appartement 3hoog in tokkiewijk naar seniorenwoninkje met tuintje in een dorp. Al die tijd heb ik het niet aangedurfd om weer op te vangen, teveel twijfels daarover.
En nu weer wat maanden verder dan toch gezwicht. Daar is het ook de tijd van het jaar voor, want in Roemenië wordt het gewoon onwijs koud en vooral veel kleine honden hebben het daar in het gemeenteasiel in de winter enorm zwaar en overleeft de winter niet eens. Eigenlijk was er een ander hondensnoetje waarbij ik dacht, die kan ik niet weigeren als die nog opvang zoekt. Maar die zit al in goede handen in particuliere opvang. En toen kreeg ik dit lieve witte snoetje te zien vanuit de stichting en heb ik gelijk ja gezegd.

Ze is nog naamloos. Een klein jongvolwassen teefje. Timide maar wel te benaderen en lief. En verder gaan we het wel ontdekken hier. Zaterdag 21 december komt ze hier

Dit is ze, het witte ding. Ze komt rechtstreeks vanuit het gemeenteasiel (natuurlijk wel apart gezet, geënt, getest en alles)

Dat lijfje