Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

slechte adem

Medische vragen en opmerkingen over de hond, zowel regulier als alternatief.
(Raadpleeg bij twijfelgevallen altijd uw dierenarts!)

Moderator: moderatorteam

diezel
Vaste gebruiker

slechte adem

Ongelezen bericht door diezel »

sinds een poosje stinkt Diezel erg uit z'n bekkie, kan dit door het wisselen komen? hij krijgt nu ook ander voer, Denkadog, en ik hoop niet dat het daarvan komt, want hij doet het daar erg goed op. eindelijk geen dunne ontlasting meer en de helft minder.
hij is gek op knuffelen en kusjes geven, maar voor ons is dit nu even iets minder plezierig ;)
groetjes van Antje en Diezel

Afbeelding
whoopy
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door whoopy »

als een hond aan het wisselen gaat, kan het heel normaal zijn dat ze uit hun bek stinken. whooper had dit ook !! zodra hij klaar was met wisselen eas het ook meteen over. heeft blijkbaar ook te maken met opgedroogt bloed in de bek van de hond en etensresten die tussen de losse tanden kunnen komen.
Afbeelding Afbeelding

groetjes
caroline, whooper en orbis
miekmiek

Ongelezen bericht door miekmiek »

Komt door het wisselen, bij Tommie was het ook niet te harden. :mrgreen: Sterkte! haha... ;)
diezel
Vaste gebruiker

Ongelezen bericht door diezel »

dank je, ben gerustgesteld. ik vermoedde, en hoopte dit ook al.
maar omdat ik kortgeleden van voer ben veranderd was ik een beetje bang dat het misschien daar van zou komen.
een voordeel is dat ik nu 's morgens direct klaarwakker ben als Diezel me wakker komt lebberen :mrgreen:
groetjes van Antje en Diezel

Afbeelding
peterr
Actief

Ongelezen bericht door peterr »

hoi, ik weet niet wat er in dat merk zit, maar dat zou ook kunnen stinken natuurlijk. Ik dacht eerst aan tandplak .... maar ik begreep dat et een jong hondje is die nog wisselt?, dat zou natuurlijk ook een reden kunnen zijn.
voordeel: goeie wekker zo 's morgens vroeg.......

gr peter
Sjalot
Zeer actief
Mijn ras(sen): Bordeaux Dog
Schotse Herder Korthaar
Engelse Bulldog
Lancashire Heeler
Aantal honden: 1
Contacteer:

Ongelezen bericht door Sjalot »

Soms blijven er melktanden achter, dat kan ook problemen geven. De melktanden moeten dan door de dierenarts verwijderd worden.
Laatst gewijzigd door Sjalot op 07 apr 2004 11:42, 1 keer totaal gewijzigd.
Groetjes van Charlotte
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
miekmiek

Ongelezen bericht door miekmiek »

Ja moet je wel even vertellen dat je van voer verandert bent natuurlijk....want daar kan het ook aan liggen. Dat weet je pas wanneer diezel klaar is met wisselen en dan uit zijn bek blijft stinken.
Trouwens, het is wel een onwijs lief schatje zeg! ;)
willemien
Actief

Ongelezen bericht door willemien »

Siemen heeft ook een tijdje uit zijn bekje gestonken maar eigenlijk kreeg hij over zijn hele lijf een sterkere hondenlucht. In de auto rook je echt zijn adem van de achterbank af komen.

In ons geval was het duidelijk te herleiden op zijn nieuwe brokken; Cavom. Hoewel hij het verder prima deed op die brokken zijn we dus toch maar verder gaan zoeken. Hij krijgt naou Carinibest en ruikt zo fris als een hond maar kan ruiken.
Con
Vaste gebruiker
Contacteer:

Ongelezen bericht door Con »

Hoi,

Ja mijn pup heeft er ook last van, bij mijn andere honden had ik het nooit geroken, maar het komt inderdaad van opgedroogd bloed. Het zal over een tijdje wel weer over zijn hoor.
Plaats reactie

Terug naar “Medisch”