Als pup al..

En vandaag de dag nog steeds.

Moderator: moderatorteam

Oh echt waar! Mooi he. Wandel daar graag. Was rustig vandaag, ook wel fijn.ceciel schreef:Wat leuk, ik herken mijn 'achtertuin' op de foto's.
Lekkere billen heeft Beer
Poeh.. Als ik lang genoeg wacht denk ik van wel. Hij mocht daarna nog wel even zwemmen hoor (hij heeft een obsessie voor water).lucie schreef:grappigzou hij er in duiken denk je als je hem los laat?
Zamunda schreef:Gespierde Beer! Heerlijk zo op de uitkijk. Ik vind het ook altijd zo mooi om te zien maar hier onderbreek ik het meestal wel want het is bij Ravi een 'jachtuitkijk' dus die speurt naar iets om achteraan te jagen.

bram en thijs schreef:Beer zou het goed doen in een vakantiehuis op een berg met zo'n groot terras dat uitkijkt over het dal. Dan je 14 dagen geen kind aan Beer

Yep, herkenbaar. Vooral open vlaktes (grasland, heide, etc.) hebben dat effect heel erg op Amy.Zamunda schreef:Gespierde Beer! Heerlijk zo op de uitkijk. Ik vind het ook altijd zo mooi om te zien maar hier onderbreek ik het meestal wel want het is bij Ravi een 'jachtuitkijk' dus die speurt naar iets om achteraan te jagen.
Ah hij dus ook. Ja ik kan me voorstellen dat een enthousiaste ruk niet heel lekker voor je arm isHannahV schreef:Zamunda schreef:Gespierde Beer! Heerlijk zo op de uitkijk. Ik vind het ook altijd zo mooi om te zien maar hier onderbreek ik het meestal wel want het is bij Ravi een 'jachtuitkijk' dus die speurt naar iets om achteraan te jagen.
Hahaha herkenbaar, hij zit dan ook altijd aan de lijn.... wel uitkijken voor je arm.
En liefst vanaf een klein heuveltje, kun je het zo goed overzien.DeDiana schreef:Yep, herkenbaar. Vooral open vlaktes (grasland, heide, etc.) hebben dat effect heel erg op Amy.
Ja, preciesZamunda schreef:En liefst vanaf een klein heuveltje, kun je het zo goed overzien.DeDiana schreef:Yep, herkenbaar. Vooral open vlaktes (grasland, heide, etc.) hebben dat effect heel erg op Amy.