Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

x Labrador/Franse Bulldog

Voor alle hondenfotos

Moderator: moderatorteam

Chihuahua-paws
Zeer actief
Mijn ras(sen): Chihuahua langhaar
Aantal honden: 2

Re: x Labrador/Franse Bulldog

Ongelezen bericht door Chihuahua-paws »

Ik vind de rassen beiden 3 x niks maar gekruist vind ik het een geinig hondje!
It's the animal, it's the animal, it's the animal instinct in me..

Toots we zullen je nooit vergeten. Rust zacht.
M@scha
Zeer actief
Mijn ras(sen): Labraque
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door M@scha »

ohhh! die willik!
Afbeelding
gonnie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Duitse Pinschers
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door gonnie »

Wat een leuke hond.
Afbeelding

Tama, Nikkie, Jarah en Bijou.
Groetjes Gonnie.
Er is geen spreker die het van de zwijger wint.
laeken
Zeer actief
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door laeken »

Denk niet dat die kruising er altijd zo uitziet. Deze wordt wel heel erg goed verzorgd. Maar zeker een mooie hond.
Afbeelding
Nevache
Zeer actief
Mijn ras(sen): Zwitserse, Tervuerense, Groenendaeler, Galgo-mix, Spaans zwabbertje
Aantal honden: 5

Ongelezen bericht door Nevache »

Ik vermoed dat je voor een dergelijke bespiering meer moet doen dan alleen maar gekruisd geboren worden.
dagmar88
Zeer actief

Ongelezen bericht door dagmar88 »

Nevache schreef:Ik vermoed dat je voor een dergelijke bespiering meer moet doen dan alleen maar gekruisd geboren worden.
:19: Bewegen denk ik?
M@scha
Zeer actief

dagmar88 schreef:
Nevache schreef:Ik vermoed dat je voor een dergelijke bespiering meer moet doen dan alleen maar gekruisd geboren worden.
:19: Bewegen denk ik?
en geen 18 dentasticks per dag en je komt een heel eind
Afbeelding
Emma
Zeer actief
Mijn ras(sen): 2 raslozen, namelijk:1 grote husky maal Am. Bulldog, en 1 kleine jack hussel. Nu geen honden meer.

Ongelezen bericht door Emma »

Ik kan eigenlijk niks met zulke foto's.
Geef mij maar een foto van een ontspannen hond die gewoon even staat. Dan zie je tenminste hoe het eruit ziet.

Ik vind die gespierde foto een beetje eng. Lijkt net of die hond heel droog gehouden wordt. Droge bespiering. En dat doet me een beetje denken aan pitbulls die ook droog gehouden worden. Extreem getraind, wat net een tandje verder gaat altijd. Net niét leuk, zeg maar.
Maar weet natuurlijk niks over deze hond verder, en een hond die zich uitstrekt in een sprong, lijkt altijd een beetje afgetraind. Daarom zeggen deze foto's mij weinig.
M@scha
Zeer actief

Emma schreef:Ik kan eigenlijk niks met zulke foto's.
Geef mij maar een foto van een ontspannen hond die gewoon even staat. Dan zie je tenminste hoe het eruit ziet.

Ik vind die gespierde foto een beetje eng. Lijkt net of die hond heel droog gehouden wordt. Droge bespiering. En dat doet me een beetje denken aan pitbulls die ook droog gehouden worden. Extreem getraind, wat net een tandje verder gaat altijd. Net niét leuk, zeg maar.
Maar weet natuurlijk niks over deze hond verder, en een hond die zich uitstrekt in een sprong, lijkt altijd een beetje afgetraind. Daarom zeggen deze foto's mij weinig.
de hond op de foto's is allesbehalve droog getraind. als je een hond die er zo uitziet in zo'n sprong gewoon neerzet heb je niks meer als een mooi gevormd beest maar is er niks over van het droge dat je nu denkt te zien

echt droog vind ik ook extreem lelijk. zoals hier op de foto. van die gekke randjes etc.
Afbeelding
Afbeelding
Emma
Zeer actief
Mijn ras(sen): 2 raslozen, namelijk:1 grote husky maal Am. Bulldog, en 1 kleine jack hussel. Nu geen honden meer.

Ongelezen bericht door Emma »

M@scha schreef:
Emma schreef:Ik kan eigenlijk niks met zulke foto's.

de hond op de foto's is allesbehalve droog getraind. als je een hond die er zo uitziet in zo'n sprong gewoon neerzet heb je niks meer als een mooi gevormd beest maar is er niks over van het droge dat je nu denkt te zien

echt droog vind ik ook extreem lelijk. zoals hier op de foto. van die gekke randjes etc.
Afbeelding
Ja, droog is die lab kruising inderdaad niet, als ik er beter naar kijk. Toch vind ik het moeilijk in te schatten vanaf zo'n foto, of ik de hond mooi vind.
De eerste foto, met de kop, vind ik wel mooi. Maar dan kan ik alleen wat zeggen over de kop. Niet over de hond zelf, de verhoudingen etc.
Nee echt ik kan niks met zo'n foto :mrgreen:
M@scha
Zeer actief

Célie schreef:
M@scha schreef:
Ze hebben wel dezelfde ketting om :pffff:
waarschijnlijk omdat ze die mix een beetje cool willen doen lijken. zo jammer. zulke honden als die mix zouden een gat in de markt zijn voor mensen zoals ik: Totaal verliefd op goed geproportioneerde lijven, zachte oortjes,gespierde billen en opgetrokken buiklijntjes en een broertje dood aan het agressiedeel van de staff-achtigen.

als ik dit aan mijn man laat zien is hij om
Afbeelding
Nikki90
Zeer actief
Mijn ras(sen): Jack Hussel

Ongelezen bericht door Nikki90 »

Ik wil 'm niet, maar hij is wel goed gelukt!
S@ndr@
Zeer actief

Ongelezen bericht door S@ndr@ »

ik vinum ook goed gelukt, :lol1:
laeken
Zeer actief

De hond is wel extreem droog maar heeft ondervacht en los vel. Geen enkele hond met vetlaagje krijg je zo op de foto. Zelfs niet als hij springt.
Ik denk echt dat dat zo is. Snap de verwarring wel maar pitjes zijn haast haarloos. Die scherpe randen krijg je alleen zonder ondervacht. Mechelaars die zo droog staan zie je haast niks aan. Sledehonden staan vrijwel altijd zo droog maar ook dat valt niet op.
Afbeelding
dagmar88
Zeer actief

laeken schreef:De hond is wel extreem droog maar heeft ondervacht en los vel. Geen enkele hond met vetlaagje krijg je zo op de foto. Zelfs niet als hij springt.
Ik denk echt dat dat zo is. Snap de verwarring wel maar pitjes zijn haast haarloos. Die scherpe randen krijg je alleen zonder ondervacht. Mechelaars die zo droog staan zie je haast niks aan. Sledehonden staan vrijwel altijd zo droog maar ook dat valt niet op.
We zijn nu stevig aan het opbouwen, dit is Naaps seizoen. Van lekker vet met kortere, explosieve rondes naar duursport.
Onder dat pak vacht zit nu een pitbulllijf :lol1: Alleen z'n billen verraden hem.

Het is zo te zien een jonge reu, die zijn met genoeg beweging al snel droog gespierd.
DesireeB
Zeer actief
Mijn ras(sen): Old English Bulldog & Kruisingen
Aantal honden: 3
Contacteer:

Ongelezen bericht door DesireeB »

Dit is de zelfde hond. Hier oogt hij al een stuk minder extreem maar nog steeds super atletisch. Ik vind het een mooie hond.

Afbeelding
Afbeelding
My heart will always wear the pawprints left by you.
Biothane
WashBar
Sandra&co

Ongelezen bericht door Sandra&co »

Leuk lijf, maar die dommige kop met onderbeet vind ik een afknapper van jewelste.
laeken
Zeer actief

Ik vind hem wel helemaal leuk want ik hou wel van een reu die een beetje mislukt is maar ondertussen stiekem heel goed gelukt. Dus het is wel echt een hond naar mijn smaak.
Afbeelding
Persistence
Zeer actief

Ongelezen bericht door Persistence »

Nanna schreef:Ik vind wel dat ie een goed lijf heeft, functioneel.
Die kop is niet mijn smaak, ik heb meer met spitse bekkies dan met van die dommige ronde schedels.
Maar goed, daar kan die hond ook niks aan doen. Voorlopig mag ie blij zijn met zijn Labradorinvloed.
Eigenlijk zeg je precies wat ik dacht.
En die halsband moet ook ff af.
Manuma
Zeer actief

Ongelezen bericht door Manuma »

Knap hondje, ik hou wel van zulke spierbundels :D
dagmar88 schreef:
laeken schreef:De hond is wel extreem droog maar heeft ondervacht en los vel. Geen enkele hond met vetlaagje krijg je zo op de foto. Zelfs niet als hij springt.
We zijn nu stevig aan het opbouwen, dit is Naaps seizoen. Van lekker vet met kortere, explosieve rondes naar duursport.
Onder dat pak vacht zit nu een pitbulllijf Afbeelding1: Alleen z'n billen verraden hem.

Het is zo te zien een jonge reu, die zijn met genoeg beweging al snel droog gespierd.
Wat voor sport doe jij eigenlijk met hem?
Manu is ook weer lekker strak aan het worden. Die buik- en bilspieren zie je zelfs door de vacht heen als hij beweegt.
Nakisha
moderator
Mijn ras(sen): Coahuila

Ongelezen bericht door Nakisha »

Ik vind hem helemaal leuk, en die MP puppen ook. Fransjes blijven toch een zwakke plek van mij, hoewel ik af en toe fransjes tegenkom die ik echt heel sneu vind. Die mixen zijn gewoon hardstikke leuk!!
Afbeelding
M@scha
Zeer actief

Nanna schreef:
M@scha schreef: Totaal verliefd op goed geproportioneerde lijven, zachte oortjes,gespierde billen en opgetrokken buiklijntjes en een broertje dood aan het agressiedeel van de staff-achtigen.
Je bedoelt eigenlijk een Whippet :engel:
neejuhh. batskop moet het zijn
Afbeelding
dagmar88
Zeer actief

Manuma schreef:Wat voor sport doe jij eigenlijk met hem?
Manu is ook weer lekker strak aan het worden. Die buik- en bilspieren zie je zelfs door de vacht heen als hij beweegt.
Hij trekt de fiets. Gisteren 18 km waarvan 8 in galop :mrgreen: een wandeling tussendoor in de Schotsman en nog even een blokje om om een beker rauwe melk voor hem te tappen.
Was helemaal niks van plan maar het was zo lekker koud en hij had er zin in. Als hij dan super enthousiast op commando de bochten in duikt, heb ik het hart niet om te keren :lol1:
Ik geloof dat die minuut vastgebonden zitten naast de tap voor hem het vermoeiendst was :LOL:
dagmar88
Zeer actief

M@scha schreef:
Nanna schreef:
M@scha schreef: Totaal verliefd op goed geproportioneerde lijven, zachte oortjes,gespierde billen en opgetrokken buiklijntjes en een broertje dood aan het agressiedeel van de staff-achtigen.
Je bedoelt eigenlijk een Whippet :engel:
neejuhh. batskop moet het zijn
:wink: Whippet x boxer.
Manuma
Zeer actief

Gaaf Dagmar! Die ambitie heeft Manu dus niet, dat trekken, wel de kilometers. Het gaat ook steeds beter dankzij deze kou :D

In de zomer trainen we gewoon door maar dan of heel vroeg/laat of met veel meer pauzes. Dan doen we ook survivals. Afbeelding
dagmar88
Zeer actief

Tamara81 schreef: Lekker man, sporten naast de fiets. Waar heb jij hem dan aan vast, aan de springer? Ik zou jullie huskies/ husky x wel eens kaal willen zien, maar wel gaaf dat je de spieren ook al door die dikke vacht heen ziet. Hoe doen jullie dat dan met sporten in de zomer... is het dan afkicken voor de honden of vervangen jullie het door iets anders?
Ja. Niet helemaal ideaal, maar het tuig blijft aardig recht zitten. Ben aan het sparen voor een step, dan kan hij er voor met langere tochten door het bos.
:mrgreen: Er moest nog een beetje aan het luisteren gewerkt worden.

De buren reden laatst naast ons/het fietspad op de autoweg. Die waren geschokt hoe hard dat gaat :LOL:

's Zomers wil hij maar even, heel vroeg en heel laat. Vijf minuten knallen, tien minuten uitdraven en weer naar huis.
Hij kent z'n grenzen heel goed, hij mag ook de hele weg het tempo bepalen. Ik stuur alleen bij als we met ander verkeer in de knoop komen.
Als we vaker dezelfde route doen, heeft hij een kaart in z'n hoofd. Hij maakt zelf al tempo vóór die heuvel na de bocht, heeft vaste punten waar hij even rustig draaft en mindert vaart ruim voor oversteekplaatsen of die sloot met lekker water.
Zodra het onder de tien graden komt, wordt hij steeds heter :lol1:
dagmar88
Zeer actief

Manuma schreef:Gaaf Dagmar! Die ambitie heeft Manu dus niet, dat trekken, wel de kilometers. Het gaat ook steeds beter dankzij deze kou :D
Apart he. Naap zit daar helemaal in. Hij kan nu sinds kort even beheerst stil blijven staan.
Het was altijd meteen gillen, springen en nijd :LOL:
Manuma
Zeer actief

dagmar88 schreef:
Manuma schreef:Gaaf Dagmar! Die ambitie heeft Manu dus niet, dat trekken, wel de kilometers. Het gaat ook steeds beter dankzij deze kou :D
Apart he. Naap zit daar helemaal in. Hij kan nu sinds kort even beheerst stil blijven staan.
Het was altijd meteen gillen, springen en nijd Afbeelding
Ik moet het echt trainen, maar Uma trekt bijvoorbeeld echt vele malen beter :goeie:
Manu is trouwens ook zo aan het joelen en springen voor we starten. Hij is natuurlijk heel groot dus deelnemers moeten wel denken dat we heel hard zullen gaan Afbeelding1: Dat is dus niet zo. Geeft ook niet, want Manu kan wel moeiteloos 24 km mee rennen. Volgend weekend doen we weer 22 km in Montferland, en Uma gaat mee :D

Tamara, Lanai is ook een spierbundel! Mijn honden kun je niet zo makkelijk bezig houden, ook met zwemmen niet. Ik moet echt met hen mee doen om ze bij me te houden anders verzinnen ze zelf wat. Ze gaan ook wel los mee hardlopen, op het strand bijvoorbeeld. Dan gaan we 's zomers daarna samen zwemmen.
Sandra&co

Ongelezen bericht door Sandra&co »

Tamara81 schreef:Ik zou jullie huskies/ husky x wel eens kaal willen zien,(...)
U vraagt, wij draaien. Ik heb Manu voor je geschoren:
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Foto's”