Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Moderator: moderatorteam

Op visite helaas.bram en thijs schreef:Ben je verhuisd of op visite?
We letten op namelijk. Heb je het leuk gehad met je knul?Mit schreef:Op visite helaas

Ja absoluut, lekker geknuffeld en gewandeld, het is zo’n goeiig beest. Het is nog een poosje geduld hebben, maar het komt helemaal goedbram en thijs schreef:We letten op namelijk. Heb je het leuk gehad met je knul?Mit schreef:Op visite helaas

En zolang wachten wij ondertussen op haar foto in je onderschriftpetra1 schreef:ik heb bijna 5 maanden op Joy moeten wachten en dat duurde lang!

Eindig ik toch zo maar even ook met een Spaanse asielhond!laeken schreef:Ziet eruit als een bijzonder lieve hond. Ik zou hem ook zo nemen
Ah gossie. Taartje was ook bijna doof toen ze bij mij kwam en werd in de loop der jaren helemaal doof. Maar heel lang heeft ze inderdaad nog wel wat hoge tonen gehoord, heel hard in mijn handen klappen werkte vaak wel goed, of een piepspeeltje. Niet dat zij luisterde als ze me wel hoordeMit schreef:Eindig ik toch zo maar even ook met een Spaanse asielhond!laeken schreef:Ziet eruit als een bijzonder lieve hond. Ik zou hem ook zo nemen
Hij is echt heel lief. Hij kwam nog met zijn speeltje aanzetten, even een trekspelletje gedaan. Daar is hij ook zeer bescheiden in.
Hij lijkt trouwens wel doof te zijn, we hebben het even getest maar hij reageert echt nergens op als hij je niet ziet.
We gaan dus een hondenfluitje kopen, kijken of dat nog wel werkt want misschien is het gewoon ouderdom en hoort hij hoge tonen wel. Ik zou het wel prettig vinden hem toch terug of mee te kunnen roepen als hij los is.
Ik had het al een tijdje geleden gevraagd, en inmiddels staat ze erbij!bram en thijs schreef:En zolang wachten wij ondertussen op haar foto in je onderschriftpetra1 schreef:ik heb bijna 5 maanden op Joy moeten wachten en dat duurde lang!
Mooi gewordenpetra1 schreef: Ik had het al een tijdje geleden gevraagd, en inmiddels staat ze erbij!

Vind ik ookbram en thijs schreef:Mooi gewordenpetra1 schreef: Ik had het al een tijdje geleden gevraagd, en inmiddels staat ze erbij!

Hij loopt nu ook wel los. Het voordeel nu is dat hij nog zo dik is dat hij ook traag is, dus je hebt hem (mocht het überhaupt nodig zijn) zo te pakken.Lothian schreef:Heel lief koppie! Je zou nog kunnen overwegen hem te leren hier te komen op het trillen van een trilband. Zou zonde zijn als hij niet los zou kunnen met zijn brave bips.