Moderator: moderatorteam

Haha jaNanna schreef:Mooi hoor. Grappig om te zien dat hij nog echt in zijn hoofd moet groeien

Klopt. Leuk, hier zie ik wel eens “huskitas” ben ik persoonlijk niet zo van gecharmeerd. Maar dan heb ik het puur over het uiterlijk. Qua gedrag heb ik er geen weet van.Persistence schreef:Wat een beer is het al. Is het een Amerikaanse Akita?
Zou het zelf nooit aandurven maar bij een ander vind ik ze prachtig. Kwam laatst een kruising akita-border collie tegen, die qua looks volledig Akita leek, maar meer het karakter van een border collie had, was een ontzettend leuk beest.

Het is ook echt een knuffelbeertjeS@ndr@ schreef:wat een geweldig leuk beertje

Dat is ook zo. Maar hij heeft er toch veel meer moeite mee dan mijn vorige Akita’s.Nanna schreef:Dat is toch niet zo vreemd? Volgens mij zijn het niet van die toeschietelingenLeanne schreef:Nu een weekje bij ons. Het gaat heel goed. Mensen vindt hij nog erg spannend.

Gewoon goed mee aan de slag gaan dusLeanne schreef:Dat is ook zo. Maar hij heeft er toch veel meer moeite mee dan mijn vorige Akita’s.Nanna schreef:Dat is toch niet zo vreemd? Volgens mij zijn het niet van die toeschietelingenLeanne schreef:Nu een weekje bij ons. Het gaat heel goed. Mensen vindt hij nog erg spannend.
Als hij iemand op afstand ziet, dan krijgt hij zijn bedenkingen al.
Dat is ook de reden dat de fokker al met hem naar de hondenschool is gegaan.
Dus alhoewel het steeds beter gaat, wordt hij best onzeker als iemand heel direct op ons af komt gelopen.

Dank je wel. Ja doen we sowieso! Zondag start de puppy cursus, ben benieuwdlaeken schreef:Gewoon goed mee aan de slag gaan dusLeanne schreef:Dat is ook zo. Maar hij heeft er toch veel meer moeite mee dan mijn vorige Akita’s.Nanna schreef:Dat is toch niet zo vreemd? Volgens mij zijn het niet van die toeschietelingenLeanne schreef:Nu een weekje bij ons. Het gaat heel goed. Mensen vindt hij nog erg spannend.
Als hij iemand op afstand ziet, dan krijgt hij zijn bedenkingen al.
Dat is ook de reden dat de fokker al met hem naar de hondenschool is gegaan.
Dus alhoewel het steeds beter gaat, wordt hij best onzeker als iemand heel direct op ons af komt gelopen.Prachtige pup.