Hel veel geluk met elkaar

Moderator: moderatorteam
Is ook zo. Menigeen was er zo mee klaar geweest denk ik. Ze hebben echt hun tijd voor hem genomen. Dat schreef hij me ook steeds tijdens de update. It’s all for the dog, dog must feel goodNanna schreef:Fijn dat hij er is!
En wat lief van die koerier dat ie zo de tijd nam. Een ander had hem zonder veel gedoe uit dat hok getrokken.
Positief.Leanne schreef:Is ook zo. Menigeen was er zo mee klaar geweest denk ik. Ze hebben echt hun tijd voor hem genomen. Dat schreef hij me ook steeds tijdens de update. It’s all for the dog, dog must feel goodNanna schreef:Fijn dat hij er is!
En wat lief van die koerier dat ie zo de tijd nam. Een ander had hem zonder veel gedoe uit dat hok getrokken.![]()
Is ook wel wat waard.
De vacht ja, gelukkig wel maar echt twee x per jaar. Tussendoor vindt je amper wat. Al moet ik zeggen dat de vacht van Ti Jay wel een tijdje in de war is geweest haha. Hormonaal ws.GrethavW schreef:Ohhhhhhh, hij is er!!![]()
![]()
![]()
Van harte gefeliciteerd met je prachtige pup.
Stiekem ben ik een beetje jaloers. De Amerikaanse Akita is nog steeds één van mijn grote liefdes en ook een ras wat qua karakter bij me past.
Maar de enorme pup prijzen en de vachtverzorging als ze in de rui zijn, zorgen ervoor dat het voor mij niet meer weggelegd is.
Heel veel geluk met hem en veel foto's plaatsen graag
Weet je ook hoe het rondreizende hondencircus heet, want onze Vizsla moet uit Hongarije komen.Leanne schreef:Hij wordt gebracht. Ik hoef niet zelf te rijden, ik zou nooit aankomen waarschijnlijkNanna schreef:Goeie reis en veel plezier!![]()
Het zal wel even wennen zijn voor hem, een dergelijke rit is ook niet niks denk ik.
https://petsupertrip.com/ eerst was hij bij mij in het Engels, nu niet meerMaryanne schreef:Weet je ook hoe het rondreizende hondencircus heet, want onze Vizsla moet uit Hongarije komen.Leanne schreef:Hij wordt gebracht. Ik hoef niet zelf te rijden, ik zou nooit aankomen waarschijnlijkNanna schreef:Goeie reis en veel plezier!![]()
Het zal wel even wennen zijn voor hem, een dergelijke rit is ook niet niks denk ik.
Of uit Wenen maar ik denk niet dat ze in de vliegtuigcabine mag.
Ik had een teef die om de 4 maanden loops was en na iedere loopsheid volledig in de rui gingLeanne schreef:De vacht ja, gelukkig wel maar echt twee x per jaar. Tussendoor vindt je amper wat. Al moet ik zeggen dat de vacht van Ti Jay wel een tijdje in de war is geweest haha. Hormonaal ws.GrethavW schreef:Ohhhhhhh, hij is er!!![]()
![]()
![]()
Van harte gefeliciteerd met je prachtige pup.
Stiekem ben ik een beetje jaloers. De Amerikaanse Akita is nog steeds één van mijn grote liefdes en ook een ras wat qua karakter bij me past.
Maar de enorme pup prijzen en de vachtverzorging als ze in de rui zijn, zorgen ervoor dat het voor mij niet meer weggelegd is.
Heel veel geluk met hem en veel foto's plaatsen graag
Ja zal ik doen!