Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Dit is (nu nog) meisje Oranje. Ze komt in januari, vanwege de 15 weken regeling, vanuit Hongarije bij ons wonen. Ik kan niet wachten. Mijn favoriete ras weer in huis
Een leukerd
Wel heel wat anders dan de terriërs.
Ga je er ook mee werken?
"The perfection of a life with a gundog, like the perfection of an autumn, is disturbing because you know, even as it begins, that it must end.
Time bestows the gift and steals it in the process."
(citaat van George Evans)
Wat een plaatje! Buren aan de overkant hebben er een, stort regelmatig met veel theater bijna te water omdat hij de eenden wil hebben.
Het leukste vindt hij zijn gillende baasjes, je zou zweren dat hij de slappe lach heeft.
ranetje schreef:Een leukerd
Wel heel wat anders dan de terriërs.
Ga je er ook mee werken?
Ik niet maar mijn zoon Kevin wel.
.
"The perfection of a life with a gundog, like the perfection of an autumn, is disturbing because you know, even as it begins, that it must end.
Superleuk hondje! Hier in de buurt ook een paar, onstuimig, druk, slungelig, maar zit totaal geen greintje kwaad in. Op een strandtent in Zandvoort zag ik er ook eentje, die scharrelde daar de hele dag rond en was enorm relaxed.
Nanna schreef:Een goede ruwhaar Vizsla heeft maar amper garnituur.
Uit de verte kun je het verschil met een korthaar niet zien en zo hoort dat ook.
Zie je dan bij puppy's niet al wat van die vacht?
Hoe weet je dan of het een korthaar of draadhaar is? Ik heb er helemaal geen verstand van verder hoor haha
Ik vind beide erg mooi
Leanne schreef:
Zie je dan bij puppy's niet al wat van die vacht?
Hoe weet je dan of het een korthaar of draadhaar is? Ik heb er helemaal geen verstand van verder hoor haha
Ik vind beide erg mooi
Als je het weet kan je het zien.
Bij een korthaarpup ziet de vacht er uit als fluweel.
Deze pup heeft duidelijk wat meer haar.
Omdat het garnituur (snor en baard) vrij kort is zie je dat meestal later pas echt verschijnen.