Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Angsthazen in Hondenland
Moderator: moderatorteam
-
- Zeer actief
- Aantal honden: 2
- malinois
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
Re: Angsthazen in Hondenland
Er zit absoluut een kern van waarheid in!

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
- Nakisha
- moderator
- Mijn ras(sen): Coahuila
-
- Zeer actief
Dat vond ik ook... veel woorden, weinig inhoud. Er staat mooi net nix.Zinodo schreef:Eerst zegt ie dat veel van zijn collega’s hondenprofessionals er niks van bakken en dan is hij er niet mee eens dat e-collar verboden wordt (behalve voor leger en politie) terwijl hij zelf aangeeft dat je dus écht moet weten wat je doet als je dat ding wil gebruiken.
Hij spreekt zichzelf tegen en dan vraag ik me af wat hij nou daarmee wil bereiken.
Suzanne
-
- Zeer actief
- Aantal honden: 3
Ik vind het niks.
Een beetje een zeikstuk.
Een beetje een zeikstuk.

-
- Zeer actief
- Aantal honden: 2
Precentage wat echt verstand van honden heeft is is minimaal van de huidige zgn honden trainers , deskundigen en honden eigenaren.Gezond selecteren bij mensen /trainers die op een bepaalde lijn en niveau zitten met bewezen resultaat,de rest moet je gewoon uitsluiten en niet mee in discussie gaan is zonde van je tijd teveel mensen met een hoop blah blah die feitelijk niks toevoegen maar er wel bij willen horen.
- dagmar88
- Zeer actief
Rocco schreef:Precentage wat echt verstand van honden heeft is is minimaal van de huidige zgn honden trainers , deskundigen en honden eigenaren.Gezond selecteren bij mensen /trainers die op een bepaalde lijn en niveau zitten met bewezen resultaat,de rest moet je gewoon uitsluiten en niet mee in discussie gaan is zonde van je tijd teveel mensen met een hoop blah blah die feitelijk niks toevoegen maar er wel bij willen horen.

- ranetje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Griffon Korthals
- Aantal honden: 1
Waarom is dat met elkaar in tegenspraak?Zinodo schreef:Eerst zegt ie dat veel van zijn collega’s hondenprofessionals er niks van bakken en dan is hij er niet mee eens dat e-collar verboden wordt (behalve voor leger en politie) terwijl hij zelf aangeeft dat je dus écht moet weten wat je doet als je dat ding wil gebruiken.
Hij spreekt zichzelf tegen en dan vraag ik me af wat hij nou daarmee wil bereiken.
- dagmar88
- Zeer actief
Africhten jonguh. Bufeiliging de beste. Ik heb een toe toe toeter op m'n waterscooter.Cleva schreef: Wie is het eigenlijk? Wat doet hij met wat voor soort honden?
- ranetje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Griffon Korthals
- Aantal honden: 1
Gewoon even op fb kijkenCleva schreef: Wie is het eigenlijk? Wat doet hij met wat voor soort honden?
-
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
Begin anders maar eens met het fokken van honden die geen Russische leeuwentemmer nodig hebben tijdens het trainen.
Die hooggeavanceerde training zie ik overigens niet zo terug als ik kijk naar het gedrag van politiehonden in mijn regio.
Steeds onrustig om zich heen zitten loeren lijkt me geen deel van de vorming.
Die hooggeavanceerde training zie ik overigens niet zo terug als ik kijk naar het gedrag van politiehonden in mijn regio.
Steeds onrustig om zich heen zitten loeren lijkt me geen deel van de vorming.
- Budkes
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herders, Jack Russell Terriërs en een Welsh Corgi Pembroke
- Aantal honden: 6
Alfred Ballast heeft niet zoveel, eigenlijk niets, met beveiliging te maken.dagmar88 schreef:Africhten jonguh. Bufeiliging de beste. Ik heb een toe toe toeter op m'n waterscooter.Cleva schreef: Wie is het eigenlijk? Wat doet hij met wat voor soort honden?
Ook niet met de africhting trouwens.
Het is een kynologisch gedragstherapeut tevens docent en examinator voor gedragstherapeuten.
In het dagelijks leven heeft hij naast zijn praktijk voor kynologische gedragstherapie een baan als Manager executives bij het Publieke Domein.
Gr. Aniek

- dagmar88
- Zeer actief
Ik kan niet helpen wat die hier rondbazuint.Budkes schreef:Alfred Ballast heeft niet zoveel, eigenlijk niets, met beveiliging te maken.dagmar88 schreef:Africhten jonguh. Bufeiliging de beste. Ik heb een toe toe toeter op m'n waterscooter.Cleva schreef: Wie is het eigenlijk? Wat doet hij met wat voor soort honden?
Het is een kynologisch gedragstherapeut tevens docent en examinator voor gedragstherapeuten.
In het dagelijks leven heeft hij naast zijn praktijk voor kynologische gedragstherapie een baan als Manager executives bij het Publieke Domein.

- Budkes
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herders, Jack Russell Terriërs en een Welsh Corgi Pembroke
- Aantal honden: 6
Hij bazuint hier niks rond. Dat is de schrijver van dit stukje.dagmar88 schreef:Ik kan niet helpen wat die hier rondbazuint.Budkes schreef:Alfred Ballast heeft niet zoveel, eigenlijk niets, met beveiliging te maken.dagmar88 schreef:Africhten jonguh. Bufeiliging de beste. Ik heb een toe toe toeter op m'n waterscooter.Cleva schreef: Wie is het eigenlijk? Wat doet hij met wat voor soort honden?
Lekker niveau.
Gr. Aniek