Takis is gebeld en hij heeft haar opgevangen en is met haar voorzichtig gaan trainen om haar weer te laten lopen. Omdat hij rond de 300 honden in zijn shelter heeft, had hij niet veel tijd voor Jane en hij deed een oproep of iemand met haar aan de slag wil gaan. Tja, wij dachten dat daar zich wel zat mensen voor zouden aanmelden, maar het bleef stil...
Dus na nog een oproep keken Hans en ik elkaar aan en we wilden er wel voor gaan.
Dus wij zijn een maand geleden naar Kreta gegaan en hebben Jane opgehaald. Ze was een stuk kleiner als ik dacht, maar wat een mooi poppetje

Ik had al een afspraak in Wilhelminaoord gepland, want voordat we met haar naar de fysio zouden gaan wilde ik eerst weten wat er precies met haar aan de hand was en of de breuk in haar bekken al genezen was.
Na een ct-scan kwam de da met het slechte nieuws...Jane heeft een dwarslaesie

Jane is zo'n vrolijk en enthousiast meisje, dus voor ons was inslapen geen optie. Dan maar roeien met de riemen die we hebben. Dus op zoek naar luiers, een buggy voor honden en een rolstoel besteld.
Ze is nu een maand bij ons en eigenlijk is ze zo gemakkelijk! Ze past zich heel goed aan en kan met alles en iedereen opschieten, het is echt een grote knuffel

Ook in de rolstoel liep ze zo weg alsof ze er al maanden in rondloopt! Kortom, ondanks alle zorgen en extra werk zijn we heel blij met haar. Ik ga elke week naar de fysio waar we in de waterbak proberen haar achterpootjes sterker te maken zodat ze misschien zou kunnen "lopen", Spinal walking hopen we...
Nou, genoeg gekletst, hieronder hopelijk de foto's

Jane in de shelter:

De eerste dag in Nederland

Hard aan het werk:

En nog een filmpje van een vrolijk, speels hondje

https://www.facebook.com/ingrid.passchi ... 620392598/