Jaaaa, kan ik hem op Facebook en het forum blijven volgentwinkeltje schreef:Wat snel zeg maar wel leuk die nieuwe baasjes

Moderator: moderatorteam
Jaaaa, kan ik hem op Facebook en het forum blijven volgentwinkeltje schreef:Wat snel zeg maar wel leuk die nieuwe baasjes
Wij allemaalGollum schreef:Jaaaa, kan ik hem op Facebook en het forum blijven volgentwinkeltje schreef:Wat snel zeg maar wel leuk die nieuwe baasjes
Gewoon langskomen, gaan we samen aan de wijn onder het afdak.Gollum schreef:Jaaaa, kan ik hem op Facebook en het forum blijven volgentwinkeltje schreef:Wat snel zeg maar wel leuk die nieuwe baasjes
bram en thijs schreef:Mit schreef:Gewoon langskomen, gaan we samen aan de wijn onder het afdak.![]()
![]()
Oh ja heerlijk!Mit schreef:Gewoon langskomen, gaan we samen aan de wijn onder het afdak.Gollum schreef:Jaaaa, kan ik hem op Facebook en het forum blijven volgentwinkeltje schreef:Wat snel zeg maar wel leuk die nieuwe baasjes
God ik schiet in een lachstuip om je fotoJion schreef:Wat goed!
haha ja ik ben nooit te beroerd voor een wijntje hoorbram en thijs schreef:Oh tuurlijk, eigenbelangGollum schreef:
Oh ja heerlijk!![]()
![]()
Nou dat snap ik! Gelukkig komen jullie snel weer op bezoek, lekker sjokken door de bossen. Alhoewel het de buurvrouw opviel dat hij al wat vlotter loopt, kun je straks toch nog aan de bakMit schreef:Het is zo'n knap kind!
Ik vind het wachten nu al moeilijk en het duurt nog eeuwen![]()
Gelukkig zit ie perfect bij jou met z'n dikke kont
Haha, gelukkig kan 'ie los, kan hij zelf mooi rennenGollum schreef:Nou dat snap ik! Gelukkig komen jullie snel weer op bezoek, lekker sjokken door de bossen. Alhoewel het de buurvrouw opviel dat hij al wat vlotter loopt, kun je straks toch nog aan de bakMit schreef:Het is zo'n knap kind!
Gaat gijs naar jou ? Wat leukMit schreef:Het is zo'n knap kind!
Jaaaa, Mit is zijn nieuwe mamma! Ik vind het zo leuk!fenneke schreef:Gaat gijs naar jou ? Wat leukMit schreef:Het is zo'n knap kind!
Ik had eigenlijk gehoopt dat hij nou al onder de 50 zou zitten maar ja, volgende keer waarschijnlijk. Het is al knap dat hij al twee chihuahua's kwijt isfenneke schreef:Zo hij gaat snel zeg![]()
Wat goed van jullie
Mit schreef:Mama is trots op haar kind! En trots op zijn pleegmama!
![]()
![]()
Ik moet me dus inhouden om niet allemaal lekkers voor hem mee te nemen als we hem weer even komen knuffelen.
Skitterend toch, de ideale hond voor veganistenGollum schreef:Mit schreef:Mama is trots op haar kind! En trots op zijn pleegmama!
![]()
![]()
Ik moet me dus inhouden om niet allemaal lekkers voor hem mee te nemen als we hem weer even komen knuffelen.![]()
Kan wel hoor, maar dan verstandige dingen. Runderkophuid vind hij lekker om even op te kluiven, gedroogde long of luchtpijp, dat soort dingen. Maar hij is ook blij met gekookte sperziebonen