Yindi is de hond van mijn dochter, komt uit Spanje, is ongeveer 45 cm hoog en weegt 10 kilo.
Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden.

Moderator: moderatorteam
Ja, mits de rassen in de database staan en er wordt getest aan de hand van de uitslagen van amerikaanse honden.Pemba schreef:Ik geloof er niet zoveel van.
Yindi is de hond van mijn dochter, komt uit Spanje, is ongeveer 45 cm hoog en weegt 10 kilo.
Nee zit er niet in een de Pyreneese herder ook niet.Alfilillo schreef:Ik zou juist eerder zeggen gos d'atura català, ook een hond die oorspronkelijk in de Pyreneeën werd gebruikt bij het hoeden van het vee. Zit die in de database?
Driekwart nog welJion schreef:Als er rassen inzitten die niet in de database voorkomen krijg je hele rare dingen. Ik kreeg bij Duende ook dat hij driekwart Dalmatiër was.
Ze blaft wel net zo graag als een pyrenese herder.dagmar88 schreef:Ja, mits de rassen in de database staan en er wordt getest aan de hand van de uitslagen van amerikaanse honden.Pemba schreef:Ik geloof er niet zoveel van.
Hier zit pyrenese herder in, die ver terug verwant is aan de grote.
Die dalmaat kwam er geloof ik bij meerdere podenco's uit.
Ik denk ook dat het eerder een Catalaanse herder is.Alfilillo schreef:Ik zou juist eerder zeggen gos d'atura català, ook een hond die oorspronkelijk in de Pyreneeën werd gebruikt bij het hoeden van het vee. Zit die in de database?