En ik vind hem fantastisch, ik geniet elke dag van hem.

Moderator: moderatorteam

Daar zat ik ook vooral naar te kijkenGimmick schreef:(...)en als die moeders die hun kind vasthouden
behalve de meneer met de grijze snor, die heeft geblowd denk ik hahahaGimmick schreef:prachtige foto's van een prachtige hond.
Moest stiekem wel lachen om die gezichten van het publiek en als die moeders die hun kind vasthouden
In clubverband?sbientje schreef:behalve de meneer met de grijze snor, die heeft geblowd denk ik hahaha

Ja hij heeft een leren speurtuigje om. FF uitproberen. Ik gebruikte deze eerder ook al eens bij een ander diensthond en dat beviel me toen wel goed. Tegenwoordig hebben we andere, zal zo ff een foto plaatsen van Marco die er een draagt, maar "de baas" heeft weer ergens anders een contract afgesloten, dus die kunnen we niet meer krijgen.Persistence schreef:Mooie actiefoto’s. De kids zijn diep onder de indruk zo te zien. De ouders ook trouwens.![]()
Heeft hij een leren tuigje?

[

Meneer platvoetBudkes schreef:Ik bekeek deze foto nu pas echt goed, maar liep hier niet ergens een topic over zwakke polsen?![]()
Hahahaha ziet er uhhh bijzonder uitBudkes schreef:Ik bekeek deze foto nu pas echt goed, maar liep hier niet ergens een topic over zwakke polsen?![]()
Ik heb zijn polsen ff gevoeld toen ie op zijn rug op t kleed lag teGimmick schreef:Hahahaha ziet er uhhh bijzonder uitBudkes schreef:Ik bekeek deze foto nu pas echt goed, maar liep hier niet ergens een topic over zwakke polsen?![]()

kun je nagaan wat er voor kracht op komt om ze zo door te buigenBudkes schreef:Ik heb zijn polsen ff gevoeld toen ie op zijn rug op t kleed lag teGimmick schreef:Hahahaha ziet er uhhh bijzonder uitBudkes schreef:Ik bekeek deze foto nu pas echt goed, maar liep hier niet ergens een topic over zwakke polsen?![]()
![]()
Ik kreeg er echt nog geen centimeter beweging in die kant op, dus ze zijn niet echt zwak.
Maar het is echt geen gezicht zo