Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Omi

Voor alle hondenfotos

Moderator: moderatorteam

GoldenGizmo
Zeer actief
Mijn ras(sen): Golden retriever
Aantal honden: 1

Re: Omi

Ongelezen bericht door GoldenGizmo »

fes/lou schreef:Ze is eerst een week bij mij geweest omdat Sandra nog een week ging wandelen. Sinds vrijdag woont ze bij Sandra, Izzy en Sofie

Verstuurd vanaf mijn CLT-L09 met Tapatalk
Maar zoals ik het lees zijn er twee labradors: Pien en Bella. Pien woont nu bij Sandra, maar uit de eerdere posts leek het alsof Bella bij jou woont/heeft gewoond. Ik ben nog steeds in de war :Q:
Sandra&co

Ongelezen bericht door Sandra&co »

GoldenGizmo schreef:Gefeliciteerd met Pien!

Maar ik ben nu een beetje in de war:
Sandra&co schreef:
Emma schreef:Leuke filmpjes :lol1:
Hoe kom je eigenlijk aan omi Pien? En hoe oud is Pien?
Heerlijk dat gescharreld van Pien :lol1:
Via de vethoek :D Zij en een andere Lab van dezelfde man zochten een nieuw huisje wegens omstandigheden en ik had wel zin aan zo'n ouwetje. Ze is 13 jaar maar gedraagt zich er niet naar. De andere Lab (Bella) is naar Fes/Lou gegaan.
fes/lou schreef:Haha ja ze kan op d'r gemak 5min aan een plantje ruiken, lekker ding... Het is wel leeg zonder haar.. Dikke knuffel voor dr

dagmar88 schreef:
Mooi hoor.

Ik verbaas me hier ook hoe makkelijk het gaat. Sinds een paar dagen mag zij bepalen, nu vindt ze het weer leuk.
Ze liep hooguit tien minuten in slakkentempo. Gisteren veertig, met van die korte driftige pasjes voorop :mrgreen:
En ze is ook alweer zindelijk :cheer:
Woont Bella nu bij fes/lou of bij dagmar88? :denken:
En Dagmar praat ondertussen over d'r eigen opvanger ;-)
Sandra&co

GoldenGizmo schreef:
fes/lou schreef:Ze is eerst een week bij mij geweest omdat Sandra nog een week ging wandelen. Sinds vrijdag woont ze bij Sandra, Izzy en Sofie

Maar zoals ik het lees zijn er twee labradors: Pien en Bella. Pien woont nu bij Sandra, maar uit de eerdere posts leek het alsof Bella bij jou woont/heeft gewoond. Ik ben nog steeds in de war :Q:
Pien bij mij.
Bella bij Fes/Lou
Andere opvanger bij Dagmar ;-)

Het is het lastige dat alle info in de vethoek staat.
GoldenGizmo
Zeer actief

Sandra&co schreef:
GoldenGizmo schreef:

Pien bij mij.
Bella bij Fes/Lou
Andere opvanger bij Dagmar ;-)

Het is het lastige dat alle info in de vethoek staat.
Oké, er zijn dus 3 honden, die van Dagmar is niet één van de twee uit dit verhaal (maar ook die opvanger heb ik dan ergens gemist), dus die laat ik even buiten beschouwing.
Pien en Bella zijn aanvankelijk allebei naar Fes/Lou gegaan, omdat jij nog een weekje op vakantie ging. Bella is bij Fes/Lou gebleven, en Pien woont nu bij jou. Heb ik het nu goed begrepen? :idea:
fes/lou
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door fes/lou »

Druk met op opvangers op het honden forum :)

"All animals are equal, but some are more equal than others." George Orwell
fes/lou
Zeer actief
Contacteer:

Ja, een 10 met een griffel :)

GoldenGizmo
Zeer actief

fes/lou schreef:Ja, een 10 met een griffel :)

En waar vind ik het fototopic van Bella? :zweep: :engel:
fes/lou
Zeer actief
Contacteer:

Ik ben niet erg van de foto's ook niet van m'n eigen honden :D

laeken
Zeer actief
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door laeken »

Wat ontzettend leuk dit! Wij hadden het er gisteren toevallig over naar aanleiding van Tiere Suchen ein Zuhause op de WDR. Waarom we niet gewoon een hospice hondje erbij zouden nemen. Dus grappig dat jij nu een ouwe taart een huis geeft. Ik vind het een hele knappe hond voor haar leeftijd en ik denk dat ze het heerlijk zal hebben bij jou.
Afbeelding
Jetski
Zeer actief

Ongelezen bericht door Jetski »

Leuk om zo n oude hond nog een mooie oude dag te geven!
Hopelijk mogen jullie nog lang van haar genieten!
Sandra&co

laeken schreef:Wat ontzettend leuk dit! Wij hadden het er gisteren toevallig over naar aanleiding van Tiere Suchen ein Zuhause op de WDR. Waarom we niet gewoon een hospice hondje erbij zouden nemen. Dus grappig dat jij nu een ouwe taart een huis geeft. Ik vind het een hele knappe hond voor haar leeftijd en ik denk dat ze het heerlijk zal hebben bij jou.
Ja, moet je doen joh! Ik geniet elke dag van haar, ze voegde zich hier ook naadloos. Vandaag is ze voor het eerst 'alleen' thuis gebleven, samen met Izzy. Bij thuiskomst lagen de kussens her en der verspreid door de kamer dus ze hebben lol gehad. Het is zó leuk! Ik krijg alleen nu al een brok in m'n keel als ik bedenk dat ik d'r op een dag dood zal vinden. Of zal moeten laten euthanaseren. Dát moment laat natuurlijk nooit al te lang op zich wachten, maar ik probeer er niet bij stil te staan. Ze zit in d'r reservetijd dus er is geen tijd voor gesip. Elke dag lijkt ze vrolijker te worden. Waar ze de rit naar huis in de auto super bedrukt was (begrijpelijk), komt ze zich nu tijdens de wandelingen regelmatig even uit zichzelf melden voor een aai. Ik ben echt verliefd op haar.

Ze oogt dik, maar het is allemaal los buikvel. Beide Labs waren flink vermagerd, maar ze lijkt wel wat op te vullen nu. Je voelt niet meer alle botten zo scherp.
Afbeelding

Zie je, past perfect in een hoekje erbij.
Afbeelding

:Q:
Afbeelding

Afbeelding

Ik had eigenlijk totaal geen idee wat ik moest verwachten met zo'n stokouwetje in huis, maar het pakt veel beter uit dan ik dacht. Als de kans ooit weer voorbij komt, zal ik niet snel twijfelen.

Overigens heb ik de fokker benaderd om te vertellen dat ze nu bij mij leeft, al 13 jaar is en nog lekker meekomt. Dacht dat dat wel leuk zou zijn om te horen. Maar 0,0 reactie. Nou. Dan niet :D

Dit is een foto van een paar weken geleden:
Afbeelding
*Esther
Zeer actief
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door *Esther »

Oh ja, ze ziet er al een heel stuk beter uit joh! Dat hoofd ook!!!
GrethavW
Zeer actief
Mijn ras(sen): Amerikaanse Staffordshire Terrier
Kruising
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door GrethavW »

Haar oogjes beginnen weer te stralen :I:
Wat een mazzel hebben deze 2 Labs toch gehad.
Afbeelding
DesireeB
Zeer actief
Mijn ras(sen): Old English Bulldog & Kruisingen
Contacteer:

Ongelezen bericht door DesireeB »

Wat leuk dat ze het zo goed doet.
Afbeelding
My heart will always wear the pawprints left by you.
Biothane
WashBar
Miezemuis
Zeer actief
Mijn ras(sen): Grote poedels
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Miezemuis »

Wow, wat een verschil, jullie zijn beide met je kont in de boter gevallen.
Afbeelding
malinois
Zeer actief
Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
Contacteer:

Ongelezen bericht door malinois »

Wow wat een verschil dat hoofd zeg... fijn dat ze een fijn laatste mandje gevonden hebben beide
Afbeelding
In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
DeDiana
Zeer actief
Mijn ras(sen): Schotse herdershond langhaar en Spaanse schonen
Aantal honden: 4

Ongelezen bericht door DeDiana »

Heerlijk om zo'n oudje te zien opbloeien :I:
fes/lou
Zeer actief
Contacteer:

Ze komen niet van dezelfde fokker en de afstamming weet ik niet. Waarschijnlijk niet echt, hoewel ze hun hele leven al zusjes zijn :)

Laatst gewijzigd door fes/lou op 08 okt 2019 06:56, 1 keer totaal gewijzigd.
fes/lou
Zeer actief
Contacteer:

Ze komen niet van dezelfde fokker en de afstamming weet ik niet. Waarschijnlijk niet echt, hoewel ze hun hele leven al zusjes zijn :)

Sandra&co

Liepen we lekker te sjokken, kwam er een dikke plensbui over ons heen. Pien liep met samengeknepen oogjes achter me aan, ze is ook geen fan van de regen. Dus eenmaal in de auto de verwarming hoog en een fleecedeken erover.

Afbeelding

Vanavond een blond moment. Ik stond in de keuken hun eten te maken en Pien stond in de deuropening naar me te kijken. Want eten. Opeens zie ik allemaal bloeddruppels op de grond :schrik: Vanmorgen zijn haar nagels geknipt dus in de eerste seconde vroeg ik me af of er in het zooltje geknipt was en dat dat wondje nu open was gegaan. Klonk me niet logisch. Ohhhh, ze zal toch geen tumor hebben die ik niet heb gezien en die opengebarsten is?! Gelukkig ben ik geen paniekdenker, hè :mrgreen: Hond nagekeken want het bloed leek van d'r achterkant af te komen. Hè gatsie, het zat bij haar liezen.

En tóen pas drong het tot me door dat ze gewoon stomweg loops is :roll: Nou heb ik nooit zo'n oude teef gehad en ik stond er ook eigenlijk niet zo rap bij stil dat ze niet door menopauze gaan. Morgen maar eens wat broekjes halen, ze heeft nou een onderbroek van mij aan want de ziel bloedt niet te weinig en ze is bepaald niet zo zuiver op zichzelf als Sofi :LOL:
mosquito1980
Zeer actief
Mijn ras(sen): Vusi Duitse herder

Ongelezen bericht door mosquito1980 »

Oma Druppie :I:
fes/lou
Zeer actief
Contacteer:

Loops???? Ach heden... Bel is fatsoenlijk gesteriliseerd na een keizersnee en een gescheurde baarmoeder :D
Ik was er eigenlijk vanuit gegaan dat Pien ook gesteriliseerd was..

Gollum
Zeer actief
Mijn ras(sen): Roemeense schone

Ongelezen bericht door Gollum »

Wat een heerlijk wijffie :I:
S@ndr@
Zeer actief

Ongelezen bericht door S@ndr@ »

hm ja bij honden dat dat door he.. gelukkig ben je niet gelijk naar de dierenarts gehold van mijn hond is stuk :LOL: ..
Zamunda
Zeer actief

Ongelezen bericht door Zamunda »

Ach het ouwe droppie met haar verregende hoofd.

Sandra&co schreef:Nou, Omi is in ieder geval niet bezig met stilletjes te versterven. Hoewel ze mij dat wel af en toe lijkt toe te wensen want luisteren doet ze alleen als het haar uitkomt. Nou ja, zoals een ouwetje betaamt dus. Ik weet nog niet zeker in welke mate ze doof is of dat ze me echt negeert. Ik denk het laatste. Net stond de deur even open omdat ik boodschappen uit de auto moest laden. Opeens zie ik haar de deur uitsjokken (die andere 2 weten dat dat een enorme no-go is). Onderweg hobbelde ze nog even naar een jongen toe die over straat liep en die een kroel achter d'r oren gaf, want hoe weersta je zoiets. Maar voor ik "grijp d'r even?" kon zeggen, ging ze weer verder. Ging ze ons p&p-rondje even lopen en ik haar maar roepen. Dat is tussen de huizen door door een paar steegjes dus daar komt geen verkeer en achter iets of iemand aan rennen is beneden m'n waardigheid dus ik sjokte er ook maar wat achterna.
Ik kon d'r vastpakken toen ze wat te vreten vond - natuurlijk. Dat hele joekel opgetild en terug naar huis gelopen. En maar trots kijken dat ze daar maar mooi mee weggekomen was (mijn interpretatie ja :mrgreen: ), gek oud ding.
Whahaha :LOL: . En dan moest ze toen nog loops worden... dat wordt nog wat :tongue: .
Sandra&co

Ze is niet loops. Had vandaag broekjes voor haar gekocht en het verbandje was net nog hartstikke schoon. Dus toch maar wat beter gekeken (ze staat niet stil, ze heeft een díkke zwarte vacht en een staart die niet stilstaat), en nu zag ik toch wat anders. Het is een hele vieze, grillige bult recht naast d'r vulva. Die is gisteren dus even open gegaan. Nou is hij weer dicht hoor, maar het ziet er niet uit als een ontsteken wond zeg maar... :ugh:
Het goede nieuws is dat ze er geen last van lijkt te hebben. Ze vreet met smaak, komt lekker mee op wandelingen en is vrolijk/knuffelig. Dus we gaan gewoon op dezelfde voet verder.
Johnny Jones
Zeer actief

Ongelezen bericht door Johnny Jones »

Die Pien, wat een bofkonthond!!

Wat vinden Sofie en Izzy ervan?
Johnny Jones
Zeer actief

Ongelezen bericht door Johnny Jones »

Sandra&co schreef:Ze is niet loops. Had vandaag broekjes voor haar gekocht en het verbandje was net nog hartstikke schoon. Dus toch maar wat beter gekeken (ze staat niet stil, ze heeft een díkke zwarte vacht en een staart die niet stilstaat), en nu zag ik toch wat anders. Het is een hele vieze, grillige bult recht naast d'r vulva. Die is gisteren dus even open gegaan. Nou is hij weer dicht hoor, maar het ziet er niet uit als een ontsteken wond zeg maar... :ugh:
Het goede nieuws is dat ze er geen last van lijkt te hebben. Ze vreet met smaak, komt lekker mee op wandelingen en is vrolijk/knuffelig. Dus we gaan gewoon op dezelfde voet verder.
Kan dat een verstopte anaalklier zijn of zeg ik nu iets heel erg raars?
Sandra&co

Johnny Jones schreef:
Wat vinden Sofie en Izzy ervan?
Ze is zonder gemopper geaccepteerd ;) Ze hoort er wat hen betreft helemaal bij.
Zamunda
Zeer actief

Ongelezen bericht door Zamunda »

Oh, dat geeft weer andere uitdagingen.
Plaats reactie

Terug naar “Foto's”