Voor het eerst, en waarschijnlijk ook voor het laatst in deze formatie, gingen we ook 2 dagen met de camper op pad. Met 5 honden erin dus
Lizzy heeft de camper altijd geweldig gevonden, al is het haar nu wel wat te veel met zo'n drukke bende. Maar vanaf haar troon kon de prinses alles prima overzien; ze was er nog zelf op gesprongen ook

Omwille van Lizzy hebben we geen grote wandelingen gemaakt, maar meerdere plekken bezocht om rustig rond te struinen (of keihard rond te jakkeren voor de jonkies

Grote broer Kailen laat Lizzy zien hoe je zo'n bruggetje bestormt

en Mara durft het na enige aarzeling ook aan

Maverick verkoos vooralsnog een oversteek met natte voeten

De twee Hongaartjes samen aan het snuffen

Zo zien 5 moeie honden er tijdens de lunch in de camper uit

Een halte verderop is het tijd om te klauteren

Lizzy was in haar goeie jaren dol op springen en klauteren. Ik heb haar toeren uit zien halen

Een prikkerpoging mondt natuurlijk uit in een puinhoop, maar ik heb ze er toch allemaal op gekregen

Aan Kailen zijn dit soort avonturen zeer besteed. Alleen in het voorbijgaan kan ik hem op de foto zetten

What's for dinner?

Helaas geen foto van de prachtige plek waar we overnachtten. De volgende dag door naar een magisch mooi stuk bos waar zich een rotsblok bevindt, waarin ooit tredes zijn uitgehakt.
De ouwetjes moeten uiteraard op de grond blijven, maar de jonkies krijgen het voor elkaar naar boven te klimmen
Hoewel lizzy best nog zou willen hoor

Toch niet gek voor een 16 jarige
Ook Kailen van ruim 11 houdt nog prima van een stevig robbertje stoeien met z'n grote jonge zus
Amber met haar grijze maar o zo lieve bekkie

De 2 jonkies Maverick en Mara

En nog één keer, omdat het kan, m'n liefste vriendinnetje Lizzy