Ik kom net thuis van de tandarts en een van de honden had op 6 verschillende plaatsen gal gespuugd. Ik wist niet wie, maar ik heb beide honden een beetje eten gegeven omdat ze niet altijd even goed eten en dan spugen als ze te leeg zijn.
Keetje spuugde binnen 5 minuten alles weer uit. Ze voelt zich ok echt niet lekker. Haar buik rommelt en ze staat steeds op om ergens anders te liggen.
In een van de plasjes gal lag een flinke hoeveelheid haar. Ze hebben op dierendag een koeienstaart gekregen met haar erop en ze poepen sindsdien harige drollen. Dat ze het nu opbracht vind ik ergens een beetje eng.
Vanmorgen heeft ze wel gewoon gepoept al ging ze op het laatst wel wat vaker zitten ( maar dat is niet heel gek).
Wanneer zouden jullie naar de dierenarts gaan?
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Buikpijn
Moderator: moderatorteam
- Miezemuis
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Grote poedels
- Aantal honden: 2
- Miezemuis
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Grote poedels
- Aantal honden: 2
Re: Buikpijn
De buikpijn is alweer over. Ze nakte rond een uur of 5 kipfilet van het aanrecht ( dat doet ze echt nooit), dus volgens mij had ze honger. Ze heeft net gekookte kip gegeten en dat bleef ook allemaal mooi binnen ( vanaf 19.00 meerdere kleine porties gegeven). Gelukkig maar want ze was echt ff beroerd