laeken schreef:Drazic schreef:Vanmorgen heeft hij geslapen tot 6:15 een unicum!
Gisteren was het om 23:00 slapen 1:00 eruit om te plassen, 3:00 uur eruit om te plassen en om 6:00 opstaan.....
En dat al 2 maanden pfffffff
Maar dat komt van zelf goed

uhhhh, denk jij dat? Wij hebben ook zo'n geval en ik word elke morgen om 6 uur wakker geblaft. Dan wil meneer de dag beginnen. Ik reageer er niet op maar echt slapen kan dan ook niet meer. Eerder poepte hij in de keuken. Nu begint hij meestal na een kwartier weer te blaffen. Maar hij poept niet meer in de keuken als we niet direct naar beneden rennen.
Het knuffelen is hier wel goed gekomen. Hij ligt in de avond soms wel een uur bij ons. Dan rent hij ineens weg en begint hij weer te ADHD-en
Schatje om te zien. Mocht je er vanaf willen dan hoor ik het wel. Denk dat ze dan elkaar wel lekker bezig gaan houden of het wordt dubbel zo druk en heftig

Heel soms heb ik echt gedacht.. ik breng hem terug dit kan ik niet meer.
Moeder ziekenhuis in en uit, continue wisselde diensten per dag, pup cursus waar ik maar halve bak bij kan zijn..
Ik ben moe en zie het soms echt even niet meer zitten, maar juist zijn drukke gedrag en Yorgos en Bros die zo tevreden spelen dat maakt een dag weer goed!
Dus al zou het een vroege vogel blijven en het werk weer in zijn normale ritme weer terug komt, en mijn moeder aan de betere hand ..dan komt het goed!
Man neemt de pup cursus nu op zich want hij wil graag behendigheid gaan doen met Drazey.
Lekker met hem knuffelen schijf ik voorlopig nog maar op mijn buik

zijn centenbakje is begonnen zag ik net dus binnenkort ook van de gemene tandjes af!