Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Alabaifokkert
Moderator: moderatorteam
-
- Zeer actief
Re: Alabaifokkert
Die honden zien er blij uit! Kennels ook netjes en ruim. Hij laat ze werken door een autoband te laten trekken!
Maar die oren, die zijn toch nog steeds gecoupeerd of wat?
Maar die oren, die zijn toch nog steeds gecoupeerd of wat?
-
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
Dat meer is ook van hem? Wat een heerlijke plek om een kennelhond van een fokker te zijn. 

-
- Zeer actief
- Aantal honden: 2
Leuke honden maar niet erg praktisch voor in Nederland mooi daar laten.
(Over tentoonstellingen gesproken deze is dichter bij huis misschien ook een aanrader?)
(Over tentoonstellingen gesproken deze is dichter bij huis misschien ook een aanrader?)
Laatst gewijzigd door Rocco op 30 sep 2019 13:53, 2 keer totaal gewijzigd.
- Jits90
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Keeshond
- Aantal honden: 3
Rechtonder staat een knopje voor ondertiteling, daarnaast een tandwieltje waar je de ondertiteling kan laten vertalen naar Nederlands (of Arabisch, Ghanees, Noors...)
Rond de 50 seconden praat hij over zijn kleuterschoolmeisjes
Dat er kachels in de kennels zitten als ze drachtig zijn.
Rond de 50 seconden praat hij over zijn kleuterschoolmeisjes

- dagmar88
- Zeer actief
Nee, Rocco, dat is het niet.Rocco schreef:Leuke honden maar niet erg praktisch voor in Nederland mooi daar laten.
- dagmar88
- Zeer actief
Die knuppel van puppypoint had er één. Nog jong, maar machtig mooi en een seutje.Nanna schreef: Als je een flink terrein te bewaken hebt zie ik niet waarom je het niet zou doen. Nee, in de vinexwijk horen ze niet.
En die van jouw filmpje hoef ik nog niet al kreeg ik ze met geld toe.
- Demi
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Rottweilers en het Kenzo, Izzy en Ivy ras!
- Aantal honden: 4
- Contacteer:
Prachtige honden! En echt mooie ruime kennels
Wat voor ras is dit? Lijkt me inderdaad ook geen hond voor een woonwijk, maar ze zijn echt heel erg mooi!
Wat voor ras is dit? Lijkt me inderdaad ook geen hond voor een woonwijk, maar ze zijn echt heel erg mooi!
Lieve lieve Lila, Calsey, Damien en Donja, ik mis jullie..
Hij zegt: детский сад - kinderdagverblijf.Jits90 schreef:Rechtonder staat een knopje voor ondertiteling, daarnaast een tandwieltje waar je de ondertiteling kan laten vertalen naar Nederlands (of Arabisch, Ghanees, Noors...)
Rond de 50 seconden praat hij over zijn kleuterschoolmeisjesDat er kachels in de kennels zitten als ze drachtig zijn.

Rocco is wellicht slechtziend.dagmar88 schreef:Nee, Rocco, dat is het niet.Rocco schreef:Leuke honden maar niet erg praktisch voor in Nederland mooi daar laten.
-
- Zeer actief
Volgens mij laten ze ze juist los in die loze ruimte. Dus als je al die stellen om en om een uur los laat twee keer per dag is dat juist leuk. Reuen hebben wat te markeren en te ruiken en de teven idem. Wie was hier en waarom? Dan weer in de kennel. Soort uitlaten.
-
- Zeer actief
- Aantal honden: 2
Cleva schreef:Rocco schreef:Leuke honden maar niet erg praktisch voor in Nederland mooi daar laten.
Die teef op 1:54 met die prutlip!![]()
![]()
Dat is in wijchen.
.
Bullies are the best bjoetievol dogks

-
- Zeer actief
Ja zoiets.Cleva schreef:laeken schreef:Volgens mij laten ze ze juist los in die loze ruimte. Dus als je al die stellen om en om een uur los laat twee keer per dag is dat juist leuk. Reuen hebben wat te markeren en te ruiken en de teven idem. Wie was hier en waarom? Dan weer in de kennel. Soort uitlaten.
Nou, een hondenparadijs. Een "soort van uitgelaten" worden tussen de kennels.

Ik vind overigens ook alles wel relatief hoor. Ja het ziet er geweldig uit maar een gemiddeld asiel zet een alabai ook op een weitje. En omdat daar slechter hekwerk of zelfs schapengaas omheen zit en een hutje op staat met gras en wat speelspul is dat niet anders voor de hond zelf.
Ik kan ook een stuk tuin omheinen met dure hekken en dan roepen dat dat zo geweldig is voor mijn alabai. Eigenlijk is het natuurlijk doodsaai en nog steeds een groot hondenhok zonder aansluiting met een gezin of een kudde dieren en altijd opgesloten.