Springvtt-140Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Gave actiefoto!
Moderator: moderatorteam
- sirene
- Zeer actief
- Contacteer:
Gave actiefoto!
Spring voor de step bij een wedstrijd (cani-triatlon) in Frankrijk. Dit was bij de finish op de boulevard.
Springvtt-140
Springvtt-140-
laeken
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
Re: Gave actiefoto!
Hele gave foto. Lijkt me ook leuk om iets sportiefs met mijn honden te doen. Maar dat durf ik niet omdat ze niet helemaal gezond gebouwd zijn. Bas is supermank achter en Guus heeft radius curvus of een oude breuk ofzo in een voorpootje. Ik hoop dat mensen allemaal goed inschatten met welke honden gesport kan worden. In jou alle vertrouwen dus supermooie foto.
- GrethavW
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Amerikaanse Staffordshire Terrier
Kruising - Aantal honden: 2
- Fabiola17
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): .
Lente: Chihuahua
Famke: Chihuahua mix - Aantal honden: 2
Prachtig!
Groetjes Fabiola, Lente & Famke
in liefdevolle herinnering: Sinne 2007(?)-2017-30.10.2019
en Joy 2003(?)-2011-20.06.2017
Het wordt wel tijd voor een nieuw onderschrift!
in liefdevolle herinnering: Sinne 2007(?)-2017-30.10.2019
en Joy 2003(?)-2011-20.06.2017
Het wordt wel tijd voor een nieuw onderschrift!
- sirene
- Zeer actief
- Contacteer:
Dankjewellaeken schreef:Hele gave foto. Lijkt me ook leuk om iets sportiefs met mijn honden te doen. Maar dat durf ik niet omdat ze niet helemaal gezond gebouwd zijn. Bas is supermank achter en Guus heeft radius curvus of een oude breuk ofzo in een voorpootje. Ik hoop dat mensen allemaal goed inschatten met welke honden gesport kan worden. In jou alle vertrouwen dus supermooie foto.
Ik zou ook niet met mijn honden sporten hoor als ze iets aan het bewegingsapparaat zouden mankeren. Ik zou het wel heel jammer vinden, want ik vind sporten samen met de honden het leukste wat er is.
Hardlopen zonder hond(en) is bv al niks aan wat mij betreft
Het gezelligst vind ik als ze allemaal mee kunnen. Dat kan nu alleen nog maar als ik rustig ga hardlopen. Atoq kan een intensieve training niet meer aan (bijna 13 jr) en Ren vind ik nog te jong. Als ik maar een half uurtje rustig ga hardlopen gaan ze alle vier mee. Ook de twee van bijna 13jr. Echt genieten is dat. Voor Atoq hol ik dan af en toe heen en terug.
Gelukkig valt er naast het sporten ook genoeg te genieten van de honden en dat doe jij zeker wel
- Zamunda
- Zeer actief
Zeker gaaf! En dan dat fanatisme te zien zo bij de finish (na een flinke? race), prachtig.
-
S@ndr@
- Zeer actief
wauw, geweldig, lijkt me ook heel erg leuk om te doen..
-
Persistence
- Zeer actief
Heel gaaf. Vind het leuk om te zien dat jij met een 'niet-standaard' sporthond laat zien dat je ook supergoede resultaten kan halen, sterker nog, dat jullie regelmatig iets winnen!
- fenneke
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): zwitserse witte herder en nu hûn
- Aantal honden: 1
- Tineke
- Zeer actief
- Aantal honden: 3
Gave foto 

De honden van voorbij, ze blijven in mijn leven
De honden van voorbij ,ik blijf met ze verweven.
https://www.facebook.com/Hondenherplaatsingennl
- LongFields
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos - Aantal honden: 3
Wat een fanatieke koppies nog zo bij de finish!
Heerlijke sporthond, jouw Spring. Ben benieuwd hoe Ren het over een poosje gaat doen allemaal voor je.
Heerlijke sporthond, jouw Spring. Ben benieuwd hoe Ren het over een poosje gaat doen allemaal voor je.
- mosquito1980
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Vusi Duitse herder
Super foto, jij kijkt wat "moeilijk" en spring volop ACTION!!

- sirene
- Zeer actief
- Contacteer:
Het is een heerlijke sporthond inderdaad. Vooral nu ik haar hobbies heb gevonden. Agility is blijkbaar niet helemaal haar ding. Dat vindt ze wel leuk maar niet zó leuk. Ik ben ook echt benieuwd hoe Ren het straks gaat doen. Voor nu probeer ik me vooral in te houden nu al niet te veel te gaan doen.LongFields schreef:Wat een fanatieke koppies nog zo bij de finish!
We waren hier ongeveer op de helft van de wedstrijd. Dit was de finish van het steppen. Daarna moesten we nog 4 km hardlopen.
mosquito1980 schreef:Super foto, jij kijkt wat "moeilijk" en spring volop ACTION!!![]()
Ja dat vind ik ook echt superleuk. Ze vond het ook echt geweldig om te doen.Tamara81 schreef:Die fanatieke kop van SpringGave foto!
- sirene
- Zeer actief
- Contacteer:
Bedankt voor alle leuke reacties!
ik heb wel geboft met Spring hoor. Dat is gewoon een natuurtalent qua survival en canicross. Met agility waren Atoq en Qhilla ook toppertjes, het zijn wel honden die allround zijn en als je de juiste motivatie hebt gevonden heel veel voor je willen doen. Spring vindt de survivals en het canicross gewoon vanuit zichzelf helemaal te gek. daar hoef ik niks aan te motiveren. Die gaat gewoon.
Afgelopen seizoen was echt een ongelooflijk seizoen met Spring, we hebben zoveel gewonnen, niet normaal
dit was na 4km voor de step (en 400m suppen maar daar hoefde ze niet veel voor te doen). Ze heeft de hele weg zo hard getrokken dat ik bijna niet mee kon steppen. We hebben net de 30km/h niet gehaald.
Dankjewel, dat is leuk om te horenPersistence schreef:Heel gaaf. Vind het leuk om te zien dat jij met een 'niet-standaard' sporthond laat zien dat je ook supergoede resultaten kan halen, sterker nog, dat jullie regelmatig iets winnen!
Afgelopen seizoen was echt een ongelooflijk seizoen met Spring, we hebben zoveel gewonnen, niet normaal
Ja, Spring is niet normaal zo fanatiekZamunda schreef:Zeker gaaf! En dan dat fanatisme te zien zo bij de finish (na een flinke? race), prachtig.
-
Manuma
- Zeer actief
Fantastische foto!
Heel gaaf wat jij met je honden doet!
- sirene
- Zeer actief
- Contacteer:
DankjewelManuma schreef:Fantastische foto!
- Lysette
- Zeer actief
- Contacteer:
Hele gave foto!
Onderschrift verwijderd door moderator ivm foutmelding foto
In liefdevolle herinnering; Job & Floor
In liefdevolle herinnering; Job & Floor
- Nikki90
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Jack Hussel
Gave foto! Heerlijk fanatiek koppie!
- Zamunda
- Zeer actief
Wauw, sterk wijffie.sirene schreef:Ja, Spring is niet normaal zo fanatiekZamunda schreef:Zeker gaaf! En dan dat fanatisme te zien zo bij de finish (na een flinke? race), prachtig.dit was na 4km voor de step (en 400m suppen maar daar hoefde ze niet veel voor te doen). Ze heeft de hele weg zo hard getrokken dat ik bijna niet mee kon steppen. We hebben net de 30km/h niet gehaald.