Gas op die brommer graag, deze kant op met de 'haas'!

En de rest staat op film
https://youtu.be/FRSvqAZY-bk
Moderator: moderatorteam

Klopt!Lothian schreef:Hahaha! Aan het einde, in de zandbak snapte ze niet helemaal waarom de lure niet meer bewoog geloof ik
Doen hoor! Echt geweldig leuk!-Saskia- schreef:Hahaha dat einde, wat leuk!![]()
Ik hoop het ooit eens met Tippex te doen, ben best benieuwd of hij überhaupt achter die lure zou rennen.
475 meter was de baan. 2x gelopen. Ze heeft 2 uurtjes geslapen thuis en daarna was het weer tijd voor actieEmma schreef:Nog een lange baan, ze zal wel bekaf geweest zijn einde van de dag?
Of viel dat mee?
Haha,Nikki90 schreef:475 meter was de baan. 2x gelopen. Ze heeft 2 uurtjes geslapen thuis en daarna was het weer tijd voor actieEmma schreef:Nog een lange baan, ze zal wel bekaf geweest zijn einde van de dag?
Of viel dat mee?Jet is nooit zo snel moe

Maar echt hoorEmma schreef:Haha,Nikki90 schreef:475 meter was de baan. 2x gelopen. Ze heeft 2 uurtjes geslapen thuis en daarna was het weer tijd voor actieEmma schreef:Nog een lange baan, ze zal wel bekaf geweest zijn einde van de dag?
Of viel dat mee?Jet is nooit zo snel moe
Ook zo'n duracell hussel
Ik was benieuwd of ze wel de hele baan zou willen lopen, of dat ze halverwege dacht: ja, jemig, laat maar hoor. Maar ze bleef doorgaanJits90 schreef:Hoe tof en ze houdt het echt vol goed vol he. Lekker moerennen
Echt wel!Tamara81 schreef:Wat heeft ze een lol!
Ze begon keihard te gillen toen Elmo aan de beurt was. Vrees ervoor inderdaadveertje schreef:Kleine fanatieke Jet![]()
Nog een paar keer gaan en je kan niet meer zo'n foto makenDan wordt het met twee handen vasthouden (en oordopjes in)
Heerlijk he!Ingrid48 schreef:haha geweldig zo fanatiek
Echt wel, heerlijk!Galga's schreef:Genieten!
Sandra&co schreef:Die had er zin in
Wat leuk!Maryanne schreef:Mijn honden zijn er ook zo enthousiast over, vooral mijn Bobby was een echte racekampioen
Klopt! Dat is Jet inderdaad. Klein bodybuildertjeZamunda schreef:Die foto aan het begin van het filmpje is Jet? Wat een spierbonkie! Leuk dat ze er zoveel plezier in had!
jenn90 schreef:Super leuk!
Anders zit je ook maar zo naar de horizon te staren zonder dat je weet waar je moet kijkenmosquito1980 schreef:Super Jet![]()
Bedankt voor de ondertiteling bij het filmpje "Het zwarte stipje achteraan"