Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hoelang
Moderator: moderatorteam
- crutz
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herders (FCI)
- Aantal honden: 7
- Contacteer:
Re: Hoelang
Hebben ze de poten vanaf onder de borst niet meegerekend?
- crutz
- Zeer actief
- Contacteer:
Rood ipv groenNanna schreef:Wat zeg je?crutz schreef:Hebben ze de poten vanaf onder de borst niet meegerekend?

-
maart
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse herders
Die flosh op haar kop doet het hem.
-
Sandra&co
Nou. Hier ligt een taak voor jou dus. Rasverbetering van de Puli. Hoe kort kun je gaan 
- billy
- Erelid
- Mijn ras(sen): Fox en Duitse Jacht terrier
- Aantal honden: 1
Nou ze hebben dus nog steeds niets geleerd daar op die berghondenvereniging, ik heb nog nooit zo'n rare kliek en vriendjespolitiek gezien als daar.
Baco zijn staart was te kort
ja als je op 20 meter een hond gaat beoordelen kan je niet alles zien he, maar dat kwam door Igor de mens en hond agressieve kaukaas, die altijd won en door hem werden alle andere honden ook op zo'n afstand beoordeelt.
Dat de baas van Igor zijn pup een doodschop gaf was ook niet waar, echt wat een maffe debielen waren dat daar.
Zo dat lucht op

Baco zijn staart was te kort
Dat de baas van Igor zijn pup een doodschop gaf was ook niet waar, echt wat een maffe debielen waren dat daar.
Zo dat lucht op
- billy
- Erelid
- Mijn ras(sen): Fox en Duitse Jacht terrier
- Aantal honden: 1
Zo te lezen is er niet veel veranderd
Die tijd dat ik er was met Baco was het Kangal tijd, heeeel veel waren er en uitvallen naar elkaar was ook heel leuk.
Ik hoop dat er niemand meer komt, maar degene die winnen en vriendjes zijn zullen wel blijven komen, en het maakt me niet eens zoveel uit om wel of niet te winnen maar ook gewoon om de lol, maar dat was het ook niet.
En de mevrouw van de agressieve kaukaas deed toen ook nog de pupbemiddeling van de club voor de kaukazen en zat toen zelf met een oeps nest van de debielige Igor, ik heb toen mensen gesproken die er een pup van hadden en ronduit bang waren wat er van ging komen.
Fijne club he
Die tijd dat ik er was met Baco was het Kangal tijd, heeeel veel waren er en uitvallen naar elkaar was ook heel leuk.
Ik hoop dat er niemand meer komt, maar degene die winnen en vriendjes zijn zullen wel blijven komen, en het maakt me niet eens zoveel uit om wel of niet te winnen maar ook gewoon om de lol, maar dat was het ook niet.
En de mevrouw van de agressieve kaukaas deed toen ook nog de pupbemiddeling van de club voor de kaukazen en zat toen zelf met een oeps nest van de debielige Igor, ik heb toen mensen gesproken die er een pup van hadden en ronduit bang waren wat er van ging komen.
Fijne club he
- crutz
- Zeer actief
- Contacteer:
Dat snap ik, maar snapte degene die zei dat ze te lang was dat ookNanna schreef:Groen.crutz schreef:Rood ipv groenNanna schreef:Wat zeg je?crutz schreef:Hebben ze de poten vanaf onder de borst niet meegerekend?
-
Brigitte
- Zeer actief
Ik heb je niet gezien. Wij waren na een half uur al weg met een ZG er was nog nooit zoveel fout aan Sjon 
-
Emma
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): 2 raslozen, namelijk:1 grote husky maal Am. Bulldog, en 1 kleine jack hussel. Nu geen honden meer.
- Aantal honden: 0
Ik vraag me dan af, wat ze op een clubmatch nou weten van de pulli.
Het is nou niet een veel geziene hond.
Het is nou niet een veel geziene hond.
-
Brigitte
- Zeer actief
Zijn gangwerk werd deze keer niet gewaardeerdNanna schreef:Ik zag je aan de overkant zittenBrigitte schreef:Ik heb je niet gezien. Wij waren na een half uur al weg met een ZG er was nog nooit zoveel fout aan SjonSjon was in glanzende conditie met zijn bekende fraaie gangwerk.
Als hij de clubmatch had gewonnen had ik dat begrepen, maar niet dat een ouwe sjokkende zuidrus van elf jaar dat wordt...