Moderator: moderatorteam

Je hebt gelijk hoor, de afgelopen 2 wkn niet echt wat gemaakt, maar plan is wel even wekelijks nu, het gaat ontzettend hard idd!Johnny Jones schreef:Wat een knapperd!
Probeer toch maar regelmatig foto's te maken, ook als je andere dingen aan je hoofd hebt. Het is een dooddoener, maar de puppytijd is zo snel voorbij (ook al voelt het soms anders als je er middenin zit)
Volgende week maandag land ze. As zaterdag is ze 15 wekenLucia schreef: Crutz: de kleine van jou zal ook wel bijna deze kant op komen denk ik?
Ontzettend hard idd. Hij is flink deel van donkerder geworden, denk dat het wel ongeveer deze kleur zal blijven.Tamara81 schreef:Zazoe is alweer veranderd. Ontzettend lief hoofd heeft hij![]()
Het gaat hard he!
Gewoon nieuwsgierig hoor, maar maakt dat het opvoeden dan lastiger, of juist wel makkelijker?Lucia schreef:... en slimmer dan soms goed voor hem en ons is.
Bij ons gaat het echt heel goed, niets te klagen. Maar het is er wel 1 die iemand nodig heeft die ziet hoe negatief gedrag ontstaat en bij de eerste aanzet reageert.Persistence schreef:Gewoon nieuwsgierig hoor, maar maakt dat het opvoeden dan lastiger, of juist wel makkelijker?Lucia schreef:... en slimmer dan soms goed voor hem en ons is.
Ja vooral als je dan 'oude' foto's ziet. Zag net ergens een foto van Zillion voorbij komen van vandaag en die verandert ook echt snel!S@ndr@ schreef:veranderd hard hewauw, leuk om te zien
Haha ja. Hij is wel een handvol maar wel bewust gekozen voor geen werklijn gekozen. En gezien hij best een handvol is ben ik daar wel blij mee hahaPersistence schreef:![]()
Een bc lijkt me geweldig, maar ook behoorlijk intensief. Ik kijk voorlopig nog even mee met de foto's en verhalen die hier voorbij komen