En dan er trots bij staan te kijken

Moderator: moderatorteam
Ik een keer niet. Nog niet zo lang geleden was het hier ook lachen gieren brullen om de foto's.Nanna schreef: Ik snap dat werkelijk niet. Waaróm wil je een te ruim beveld stinkbeest dat met zijn lul over de grond sleept?
Ik geef de keurmeesters de schuld. Die gaan natuurlijk weer naar de broek grijpend dat soort monsters de eerste prijsjes toekennen.
Jij hebt voor het risico gekozen. Ik ook meer dan eens hoor. Nu heb ik het wel een keer gehad met de allergielijers en orthopedische wrakken en worden nieuwe honden op andere criteria uitgezocht.Peter27 schreef:Tja.. ik baal ervan een gehandicapte hond te hebben. Anderen kiezen er blijkbaar voor.
Ik vrees het ook. Het is ‘anders’, mensen vinden het grappig of schattig; net als dat eigenaren van bulletjes het gesnurk en gegorgel van hun hond zo aandoenlijk of komisch vinden. Er is kennelijk een markt voor.dagmar88 schreef:Die lellen van beesten zijn in dit geval denk ik echt wat de koper wil.Nanna schreef: Ik snap dat werkelijk niet. Waaróm wil je een te ruim beveld stinkbeest dat met zijn lul over de grond sleept?
Ik geef de keurmeesters de schuld. Die gaan natuurlijk weer naar de broek grijpend dat soort monsters de eerste prijsjes toekennen.
Dat is volgens mij precies wat de gemiddelde stadsmens zoekt in een hond.Cleva schreef:Meer dan er interessant kijkend een blokje om mee lopen kun je er alvast niet mee.
Nou ja, liever zag ik bij dat type een oosterse kat.Nanna schreef:Nou ja, als je toch al niet van plan was om er mee op uit te trekken, dan ben je denk ik ook beter af met een hush puppy dan met een Duitse staande.dagmar88 schreef:Dat is volgens mij precies wat de gemiddelde stadsmens zoekt in een hond.Cleva schreef:Meer dan er interessant kijkend een blokje om mee lopen kun je er alvast niet mee.
Zijn ze ook. Er wordt gewoon niet bij stilgestaan dat ze zo komisch en aandoenlijk zijn door een groteske uitvergroting van uiterlijke kenmerken waardoor de hond een rashandicap heeft.Lieske_1977 schreef: Ik vrees het ook. Het is ‘anders’, mensen vinden het grappig of schattig; net als dat eigenaren van bulletjes het gesnurk en gegorgel van hun hond zo aandoenlijk of komisch vinden. Er is kennelijk een markt voor.
Zulke mensen kopen beter een hondje bij Bart Smit.dagmar88 schreef:Nou ja, liever zag ik bij dat type een oosterse kat.Nanna schreef:Nou ja, als je toch al niet van plan was om er mee op uit te trekken, dan ben je denk ik ook beter af met een hush puppy dan met een Duitse staande.dagmar88 schreef:Dat is volgens mij precies wat de gemiddelde stadsmens zoekt in een hond.Cleva schreef:Meer dan er interessant kijkend een blokje om mee lopen kun je er alvast niet mee.
Maar inderdaad dan liever een patiëntje dan een echte hond die wil en kan.
Het blijft driedubbel kak.