Wie krijgt er uitbreiding in 2020???
Als mijn rug zich na de laatste operatie zo goed blijft houden, komt er een zusje voor Kobe bij

Een meisje waarmee ik weer kan gaan trainen.
Heb er nu al zin in, maar ik moet nog ff wachten

Moderator: moderatorteam
Leuk! Wat voor ras denk je aan?Veronique & Kyra schreef:Ondanks dat we altijd geroepen hebben dat we geen 3 honden willen zijn de plannen toch veranderd.
Hopelijk komt er volgend jaar een pupje, zal wel pas najaar worden als het allemaal lukt.
Machie schreef:Leuk! Wat voor ras denk je aan?Veronique & Kyra schreef:Ondanks dat we altijd geroepen hebben dat we geen 3 honden willen zijn de plannen toch veranderd.
Hopelijk komt er volgend jaar een pupje, zal wel pas najaar worden als het allemaal lukt.
Wij wilden eigenlijk niet meer dan 4. Maar als ik wil blijven sporten 'moet' ik wel iets. Fiji wordt dit jaar 3, csiva is volgende week 7. Als er eind volgend jaar een pup bij komt zijn de dames 4 en 8, csiv gaat dan hopelijk nog 1 of 2 jaar mee en voor een jonge hond opgeleid is ben ik ook zeker 2 jaar verder. Dan is Fiji 6, Csiva 10, Luca is dan 14 en Dumás 13. Als ze dat mogen halen....
Nanna schreef:Wat leuk! Welk ras zit je naar te kijken?Veronique & Kyra schreef:Ondanks dat we altijd geroepen hebben dat we geen 3 honden willen zijn de plannen toch veranderd.
Hier komt er helemaal niets bij, trouwens. Met drie honden en vaak logeetjes zit ik vol.
Wat leuk. Ik volg op Insta een Duits account met een praaaachtige Weim & Aussie. Ik wil ze allebei. Maar dat past totaal niet bij ons, stom.Veronique & Kyra schreef:Nanna schreef:Wat leuk! Welk ras zit je naar te kijken?Veronique & Kyra schreef:Ondanks dat we altijd geroepen hebben dat we geen 3 honden willen zijn de plannen toch veranderd.
Hier komt er helemaal niets bij, trouwens. Met drie honden en vaak logeetjes zit ik vol.
Weer een weim erbij.
Catho schreef:Hopelijk niet, want het gebeurt alleen als Saba wegvalt. Nou is 't best een oude bes dus ik vlak het niet uit. We gaan dan even stoppen met 'heropvoedingskamp' te zijn en willen een gezelligerd. Wel een herplaatser weer. Hebben gedacht aan een Tervuerenpup maar we zijn toch echt geen puppenmensen.
Wat voor gezelligerd het dan wordt ligt aan wat er in 't asiel zit/welke herplaatsers er zijn. Kijken een beetje naar de windhondenhoek maar is er een beetje leuke Tervuerense dan wordt het dat. Of ik vraag Nanna als het zo ver is
Catho schreef:Ohh, dat geeft hoop! Thorran was een toevalstreffertje dus ik had me er niet zo in verdiept. We willen 't wel erg graag, een leuk Tervueren teefje (Groenendael ook prima). En dan voor mij een klein niksie er bij zodat ik wat extra's te trutten hebveertje schreef:Catho schreef:Hopelijk niet, want het gebeurt alleen als Saba wegvalt. Nou is 't best een oude bes dus ik vlak het niet uit. We gaan dan even stoppen met 'heropvoedingskamp' te zijn en willen een gezelligerd. Wel een herplaatser weer. Hebben gedacht aan een Tervuerenpup maar we zijn toch echt geen puppenmensen.
Wat voor gezelligerd het dan wordt ligt aan wat er in 't asiel zit/welke herplaatsers er zijn. Kijken een beetje naar de windhondenhoek maar is er een beetje leuke Tervuerense dan wordt het dat. Of ik vraag Nanna als het zo ver is
Ik zie nog met enige regelmaat (langhaar) Belgen voorbij komen ter herplaatsing. Meeste nog vrij jong ook, net pup af zeg maar. Al halen die een herplaatsingssite vaak niet eens. Dat is voor hier ook een optie voor erbij. Leuke jonge reu voor Tess
Maar Taartje moet nog héél lang mee... die zou ik echt missen in jouw posts ....DeDiana schreef:Nee. Als Taartje er niet meer is, wil ik het bij drie houden en de plek nummer vier voor een opvanger reserveren.