Puppie knuffelen

Assisteren met schapendoesrennen.... Wie rent het snelst naar eigen baasje?

Klaar voor de start....

3, 2, 1...... GO....

Logeerhond Stuiver zat in dit rijtje....

Moderator: moderatorteam

Ja, het was echt een dagje ontspannen, lachen en genieten.katerke schreef:mooie foto s
je kan zien dat je ervan genoten hebt.
Zijn wel hele mooie honden

Ja dat klopt. Dat gaat dan vanzelf.S@ndr@ schreef:ach leuk zeg,, je hebt er echt van genoten zo te zien

Ja, grappig he? Waren 2 pupjes uit 1 nest. Echt zo lief. Tandjes als spijkertjes, haha.Sterre schreef:Wat leuk Hilly. Die gaap van dat pupje in je gezicht![]()
. Lijkt me een heerlijke dag voor je geweest.

Ja klopt, prachtige omgeving ook. Ken jij het daar?Nanna schreef:Hoenderloo

Nee echt? Jeetje, had ik dat maar geweten. Haha....Nanna schreef:Ik zat een deur verder op de Krimweg, bij de clubmatch van de VHB.Hilly45 schreef:Ja klopt, prachtige omgeving ook. Ken jij het daar?Nanna schreef:Hoenderloo

Ik ookNanna schreef:Ik zat een deur verder op de Krimweg, bij de clubmatch van de VHB.Hilly45 schreef:Ja klopt, prachtige omgeving ook. Ken jij het daar?Nanna schreef:Hoenderloo
Haha het was druk in Hoenderloo.Brigitte schreef:Ik ookNanna schreef:Ik zat een deur verder op de Krimweg, bij de clubmatch van de VHB.Hilly45 schreef:Ja klopt, prachtige omgeving ook. Ken jij het daar?Nanna schreef:Hoenderloowij reden later langs de Schapendoezen richting huis

Haha nee. Maar ze zijn wel onwijs cute he?!GoldenGizmo schreef:Je hebt niet stiekem een pup in je zak gestopt?

Ja, dat doe ik wel. Vandaag ook weer logeerhondje gehad. Heel gezellig.blondie schreef:Fijn Hilly, mooi ook om te zien hoe je er van geniet!