Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
O ja, ik doe ook mee. Dahaaag zomer, volgend jaar juni is vroeg genoeg om weer >20 graden te worden.
Nu graag lekker frisse dagen, een jas aan tijdens het uitlaten van de hond en een bos vol herfstkleuren en paddestoelen <3
Ik hoop dat het waar is. Eindelijk paddenstoelen hier.
Op de facebookpagina's zie ik allemaal boleten langs komen, hier staat gewoon nog helemaal niets.
Nee, wij gaan nog een paar dagen kamperen komend weekend, dan wel ik overdag wel graag een beetje zon!
Groetjes Fabiola, Lente & Famke
in liefdevolle herinnering: Sinne 2007(?)-2017-30.10.2019
en Joy 2003(?)-2011-20.06.2017 Het wordt wel tijd voor een nieuw onderschrift!
vanmiddag nog lekker het veld in geweest, met de jas aan,
lekker windje, beetje motregen, dreigende wolken,
heerlijk, en geen mens te zien, dat wandelt pas echt lekker.
dus voor mij ook de herfst.
Lieske_1977 schreef:O ja, ik doe ook mee. Dahaaag zomer, volgend jaar juni is vroeg genoeg om weer >20 graden te worden.
Nu graag lekker frisse dagen, een jas aan tijdens het uitlaten van de hond en een bos vol herfstkleuren en paddestoelen <3
Paddestoelen liever niet, maar de rest wel. Paddestoelen worden opgegeten door onze honden. En ik weet echt niet welke giftig zijn of niet.
Tama, Nikkie, Jarah en Bijou. Groetjes Gonnie. Er is geen spreker die het van de zwijger wint.
Lanavandevledders schreef:vanmiddag nog lekker het veld in geweest, met de jas aan,
lekker windje, beetje motregen, dreigende wolken,
heerlijk, en geen mens te zien, dat wandelt pas echt lekker.
dus voor mij ook de herfst.
Kells schreef:Ik wil ook herfst. Lekker wandelen met de honden in de regen. Genieten van heerlijk herfst koken met paddenstoelen en alles war daar bij hoort.
Heerlijke herfststormen, met vallende goudgele blaadjes waar je dan tijdens de wandelingen door heen loopt en dat de honden dan genieten van het springen in de stapels blaadjes die door andere mensen aan de kant gebladblazerd zijn.
En dan thuis lekker met een kop koffie op de bank nagenieten van de wandeling.
Ja hoor, ik ben helemaal voor de herfst!
In loving memory of Denzel, Stef en Dax. Groetjes Petra en de hondjes
Nanna schreef:Ik ga nog een stap verder.
Wil knisperkou, een felblauwe lucht en minimaal min twintig op de teller.
dit, dan zie je tenminste geen andere mensen met honden want dat zijn mooiweerlopers. eindelijk het park weer voor ons alleen, niet meer opletten op de angstige buitenlandse hondjes of de kudde mensen die zitten te bbqen in het park.
Ik moet inderdaad toegeven dat, zelfs NU al, het koelere weer voor minder onopgevoede vervelende honden buiten zorgt. Kennelijk lopen die mensen niet bij een spatje regen. Dat vind ik wel lekker rustig, kunnen we vaker lekker los spelen zonder dat de zoveelste vriendelijk bedoelende lomperd ineens het veld opstormt en Kyuubi onderuit komt schoffelen, of nog erger, een hond die even een punt denkt te moeten komen maken... En de eigenaren die er rustig 20 meter achteraan komen waggelen...
Dus vooruit dan maar met die herfst. Als het dan MOT.