Moderator: moderatorteam
Ja, ik was ook van plan naar de DA te gaan, maar die is pas later vanmiddag weer bereikbaar.S@ndr@ schreef:ik zou haast zeggen van een schimmeltje, zo op de foto.. maar ik wordt erg kippig.. als je het niet vertrouwd even laten zien bij de da
Zat ik ook aan te denken. Ik heb vanochtend niet zelf met ze gewandeld, maar mijn man. Voor zover ik weet staat er echter geen berenklauw in het gebied waar hij heeft gewandeld.sbientje schreef:Berenklauw?
Was laatst ook een hond hier die dat had volgens mij..
Zou er wel even mee naar de DA gaan of iig even bellen
De dierenarts was er niet, hij was naar een congres. Ik heb met de assistente gesproken en die zei eigenlijk hetzelfde wat jij zegt, schoonhouden en evt. honingzalf erop. En als het erger zou worden, morgen naar een andere dierenarts. Vooralsnog lijkt het niet erger te worden en ze heeft er ook geen last van voor zover ik kan zien.ranetje schreef:Een kennisje op FB had ook iets dergelijks met haar hond.
Ze heeft het zo goed mogelijk schoon gehouden en na 2 weken was het weer over.
DA wist niet wat het was.
Kin een reactie zijn op een insectenbeet of steek, maar duidelijk is niet geworden wat het was.
Als de DA geen antwoord heeft .........… schoonhouden en afwachten of eventueel propolis er op een idee?
Propolis is het sterkere/intensievere zusje van honingzalfBelle schreef:De dierenarts was er niet, hij was naar een congres. Ik heb met de assistente gesproken en die zei eigenlijk hetzelfde wat jij zegt, schoonhouden en evt. honingzalf erop. En als het erger zou worden, morgen naar een andere dierenarts. Vooralsnog lijkt het niet erger te worden en ze heeft er ook geen last van voor zover ik kan zien.
Propolis ken ik niet, wat is dat?
Dank je!ranetje schreef:Propolis is het sterkere/intensievere zusje van honingzalfBelle schreef:De dierenarts was er niet, hij was naar een congres. Ik heb met de assistente gesproken en die zei eigenlijk hetzelfde wat jij zegt, schoonhouden en evt. honingzalf erop. En als het erger zou worden, morgen naar een andere dierenarts. Vooralsnog lijkt het niet erger te worden en ze heeft er ook geen last van voor zover ik kan zien.
Propolis ken ik niet, wat is dat?
KLIK
Oh, als dat het is, is het ook nog besmettelijk denk ik.Gimmick schreef:Krentenbaard...
Tenminste... honden kunnen dat ook krijgen en zo ziet het plekje er wel uit