Hier zie je hoe hoog hij is, Fitz is een vrij grote herder:

Het is een kruising met een prachtige rode kleur, eens kijken of jullie het kunnen raden.
Moderator: moderatorteam

Nanna schreef:Sint bernard x berner Sennenhond
Zo eentje liep er hier in de buurt rond en daar lijkt hij inderdaad erg veel opnaomi12 schreef:Nanna schreef:Sint bernard x berner Sennenhond
Die denk ik ook
Berner x new foundlander?josefientje schreef:Ja, die berner ziet iedereen er wel in! Die andere is nog niet geraden.
Met lang haar? Dan is t iig niet half halfBelle schreef:Hier in het park loopt een hond die er heel erg op lijkt, dat is een Berner x Labrador.
Dat denk ik ook.naomi12 schreef:Berner x new foundlander?josefientje schreef:Ja, die berner ziet iedereen er wel in! Die andere is nog niet geraden.
Ja, dat is hem!LongFields schreef:Berner x Bordeaux Dog

hahaha!Cleva schreef:Dat moest er verdomme bij komen dat hij naast een tweede hypotheek voor de dierenarts ook nog een keer chagrijnig ging liggen doen.josefientje schreef:Hoe verzin je het om die twee te kruisen, maar ik vond het resultaat wel gelukt. Het was ook werkelijk een lieve lobbes.LongFields schreef:Berner x Bordeaux Dog

Tenzij de Bordeaux langhaar draagt. Maar hij heeft er ook te veel snuit voor.Nanna schreef:Kan niet. Uit langhaar x korthaar komt in de eerste generatie alleen maar korthaar.josefientje schreef:Ja, dat is hem!LongFields schreef:Berner x Bordeaux Dog
Hoe verzin je het om die twee te kruisen, maar ik vond het resultaat wel gelukt. Het was ook werkelijk een lieve lobbes.

Van wat ze ooit waren krijgt een kruising geen langere neus. Het kan hoor, maar dan 75/25, geen 50/50. Denk eerder dat ze zelf wat leuks bedacht hebben.josefientje schreef:De snuit was wel korter dan normaal bij een Berner, hij had ook veel meer lip. Maar bordeauxdoggen waren vroeger toch ook geen echte platsnuiten?