Bonnie hebben we maandag even geplukt, emmertje haar afgehaald.
Moderator: moderatorteam

We zijn nog niet thuis! Zijn hier tot en met zaterdagochtendbram en thijs schreef:Jullie hebben het overduidelijk niet zo leuk gehad![]()
![]()
Fijn hier hèSimone-H schreef:Hallo, ik zit ook op Terschelling.
Ach wat sneu nou. Zet 'm op hoor!Ramiek schreef:We zijn nog niet thuis! Zijn hier tot en met zaterdagochtendbram en thijs schreef:Jullie hebben het overduidelijk niet zo leuk gehad![]()
![]()

Tis hier heerlijk.Ramiek schreef:Fijn hier hèSimone-H schreef:Hallo, ik zit ook op Terschelling.
Prachtig en heel apartNanna schreef:Laatste foto is op het Groene strand. Mooi is het daar he
Dank je!bram en thijs schreef:Ach wat sneu nou. Zet 'm op hoor!Ramiek schreef:We zijn nog niet thuis! Zijn hier tot en met zaterdagochtendbram en thijs schreef:Jullie hebben het overduidelijk niet zo leuk gehad![]()
![]()
Gaan jullie ook nog afspreken of hoe zit dat?Simone-H schreef:Tis hier heerlijk.Ramiek schreef:Fijn hier hèSimone-H schreef:Hallo, ik zit ook op Terschelling.
Vandaag wat regen, maar persoonlijk vind ik dat niet erg. Ik heb regenkleding mee.

. bram en thijs schreef:Gaan jullie ook nog afspreken of hoe zit dat?Simone-H schreef:Tis hier heerlijk.Ramiek schreef:Fijn hier hèSimone-H schreef:Hallo, ik zit ook op Terschelling.
Vandaag wat regen, maar persoonlijk vind ik dat niet erg. Ik heb regenkleding mee.