Om het iets moeilijker (hopelijk) te maken eerst een puppy foto.

Moderator: moderatorteam
Nee die is het niet, de oren gaan staan idd.Nanna schreef:Het is vast geen Beauceron? Moeten die oren uiteindelijk gaan staan?
Nee geen Thai. Of het allemaal klerelijers zijn weet ik niet hahaCleva schreef:Thai Ridgeback.
Klerelijers, hoor.
Haha neeCleva schreef:He?Leanne schreef:Nee geen Thai.Cleva schreef:Thai Ridgeback.
Klerelijers, hoor.
Wel waar!
Ik ken idd een fokker die dat doet, dus je zal vast goed zitten.Marlett schreef:Oké, ik heb vals gespeeld en gegoogled, maar ik zal niks verklappen...
Klopt het dat er eentje te koop is voor $10.000? Dan is ze wel al met vijf maanden behoorlijk getraind.
.
Wisselend. Kalm en vriendelijke honden. Terwijl de ander ze weer echt omschrijft als werkhonden.Persistence schreef:Ik heb ook valsgespeeld want ik was vrijwel zeker dat Cleva gelijk had.![]()
Maar ik ben wel benieuwd wat je al van dit ras weet, want ik kan er niet veel van vinden.
Zie nu pas dat jij dit al geschreven had voordat ik hetzelfde schreef.Nanna schreef:Maar wat is het nou? Qua uiterlijk is het verder mijn kopje thee niet echt
Amerikaanse Akita zal voor mij altijd nummer 1 blijven.Frootje schreef:Ik denk dat ik Akita’s toch leuker vind om te zien. Maar pups zijn altijd schattig.
Hij is onstaan door het kruisen van de Duitse dog, Duitse herder, de Rottweiler en de Shandong Xian hound. Die laatste is volgens mij gewoon een SalukiJohnny Jones schreef:Het lijkt wel een kruising tussen een Duitse Dog en een Dobermann. Niet mijn type hond.
Ben je van plan er één aan te schaffen?