Moderator: moderatorteam

Ja hij is flink forser inderdaad!sbientje schreef:mooie kop! Hij lijkt een stuk forser dan de Mechels, is dat zo of lijkt het?

Hij was er niet meer vanaf te slaan!sjm schreef:Zo dan, die gaat er eens even goed voor zitten

Waar haal je die nou weer vandaan?bram en thijs schreef:Hij heeft een Amish baard

Moest even terugkijken maar inderdaadmalinois schreef:Waar haal je die nou weer vandaan?bram en thijs schreef:Hij heeft een Amish baard
Hij kan er ook áán zitten... en erg ontevreden kijken met een leeg bordJohnny Jones schreef:Geef die hond een tafel. Kijk nou hoe mooi hij er op zit!

Nee...Zamunda schreef:Heb je die hond nou nóg geen picknicktafel gegeven?!

Het is daar inderdaad prachtig en heerlijk voor de hondenChihuahua-paws schreef:Mooie hond. Maar moet ook gezegd. Ook mooie omgeving. Volgens mij heerlijk voor de honden.

Ik heb een aftakelende voor je, niet geheel mensveilig maar als hond zijnde kun je daar nog een hele tijd mee vooruit. 't Is wel een hele grotemalinois schreef:Nee...Zamunda schreef:Heb je die hond nou nóg geen picknicktafel gegeven?!

Dat dacht ik ook meteenfenneke schreef:Hij is prachtigen leuk.
Gaan ze niet over dat hekje? Baloe bleef er echt niet achter
Hmm heel groot gaat niet passen ben ik bang. Hoeveel is heel groot?bram en thijs schreef:Ik heb een aftakelende voor je, niet geheel mensveilig maar als hond zijnde kun je daar nog een hele tijd mee vooruit. 't Is wel een hele grotemalinois schreef:Nee...Zamunda schreef:Heb je die hond nou nóg geen picknicktafel gegeven?!

Nope, Xygan en Xanu zijn beiden opgegroeid met de puppyren en gaan er niet overheen ondanks dat ze er zo overheen kunnen stappen. Xavi is er niet mee opgegroeid en die heb ik regelmatig vast hebben liggen aan de pin. Die zou t wel doen maar heeft t ook niet geprobeerd.fenneke schreef:Hij is prachtigen leuk.
Gaan ze niet over dat hekje? Baloe bleef er echt niet achter

Hij had genoeg bekijksDeDiana schreef:Ik vind hem ook heel mooi, met zijn strepen!
Dat dacht ik ook meteenfenneke schreef:Hij is prachtigen leuk.
Gaan ze niet over dat hekje? Baloe bleef er echt niet achter1: