Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

fietsmand voor? fijn ligkussen kleine jack russel kruizing?

Forum voor opmerkingen en vragen over de verzorging van de hond. (bv vragen over huid, haar, nagels, etc.)
Tevens een plek voor vragen over riemen, manden, kleding, etc

Moderator: moderatorteam

Gesloten
bunchy
Vaste gebruiker

fietsmand voor? fijn ligkussen kleine jack russel kruizing?

Ongelezen bericht door bunchy »

Dag allemaal,

wij hebben sinds kort een 7 maanden oude jack russell / boomer
Wat ik nog zoek: een fijne fiets mand. Ik heb een fiets met een rekje voor waar hij op bevestigd kan worden.
Welke adviseren jullie? Ik wil ook graag dat er boodschappen in vervoerd kunnen worden dus dat dat het rekje er niet structureel op zit (enkel als ik met hem fiets,
max 2 keer per week) is dan wel heel fijn... ik heb al op bol.com zitten kijken maar ik hoor nog veel liever jullie ervaringen...

verder: we zijn op zoek naar een fijn ligkussen.... we hebben een mandje maar daar wilt hij niet in. hij ligt nu graag op een fleecedekentje.
in de bench ligt hij op een zacht dekentje. die halen we er nu uit voor overdag en daar ligt hij op.
wat ik vooral tegenkom: zijn van die canvas (grote) kussens.. lijkt me niet echt comfortabel en ons hondje is tamelijk kieskeurig ;-)
ik denk dat ons hondje het liefst een niet al te dikke, zachte (wasbare)
kussen/dekje wil waar hij op kan liggen.. en ik wil het liefst dan ook een niet al te lelijke; liefst donkerblauwe uni...
iemand een gouden tip? HIj weegt 5 kg en is is een kleine jack russell.

oja: verder merken we dat hij het niet fijn vindt als zijn pootjes even af worden geveegd als we met regen of 's morgens vroeg als alles nog vochtig is en hij dan binnen moet... we hebben een houten vloer en een kleine gang dus zaak dat zijn pootjes schoon worden...
hij stribbelt dan echt tegen (en ik ben echt heel voorzichtig met hem). hebben jullie een tip?
dagmar88
Zeer actief

Re: fietsmand voor? fijn ligkussen kleine jack russel kruizi

Ongelezen bericht door dagmar88 »

bunchy schreef: oja: verder merken we dat hij het niet fijn vindt als zijn pootjes even af worden geveegd als we met regen of 's morgens vroeg als alles nog vochtig is en hij dan binnen moet... we hebben een houten vloer en een kleine gang dus zaak dat zijn pootjes schoon worden...
hij stribbelt dan echt tegen (en ik ben echt heel voorzichtig met hem). hebben jullie een tip?
Een droogloopmat in de gang (of achter een hekje) en opdrogen buiten de woonkamer? Witjes verzendhuis heeft goedkope, tweedehands van goede kwaliteit.

Sinds kort heb ik dit simpele mandje, de beugels gaan over de voordrager en er dus makkelijk weer af. Handig, want ik til het mandje inclusief hondjes van de fiets en de trap op.

https://www.bitiba.nl/shop/honden/bench ... and/399837
bunchy
Vaste gebruiker

dank je wel maar ik wil wel een permanente mand omdat ik sowieso een mand wil voor de boodschappen...
onze gang is echt maar klein.... en dan komen wij en de gasten dus ook over de droogloopmat naar binnen..
maar ik ga me er eens in verdiepen. dank voor de tip!
bunchy
Vaste gebruiker

droogloopmat is eigenlijk gewoon een heeele lange mat in de gang toch? ik zit te google-en...
Gesloten

Terug naar “Verzorging en toebehoren”