Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Tara schreef:Zit eens even niet zo te zeuren over Maryannes keuze, laat haar lekker genieten van haar ongetwijfeld weloverwogen keuzes.
Gefeliciteerd met het driespan! Ga jij je er maar helemaal misselijk aan genieten hoor vrouw!
was even vergeten dat je geen eigen mening hier mag hebben
Tara schreef:Zit eens even niet zo te zeuren over Maryannes keuze, laat haar lekker genieten van haar ongetwijfeld weloverwogen keuzes.
Gefeliciteerd met het driespan! Ga jij je er maar helemaal misselijk aan genieten hoor vrouw!
was even vergeten dat je geen eigen mening hier mag hebben
Oh verdraaid, je meninkje. Dat sneue chagrijnige gezeik bedoel je? En dan niet bijster intelligent?
Hoe gaat het met je honden verder?
Maeve schreef:Gefeliciteerd Maryanne! Dat wordt weer genieten de komende weken!
Maryanne schreef:
Lizzie. schreef:Ach cute weer, mag ik vragen waarom je Jimmy heb gekozen, want hij heeft al wat nazaten op de wereld gezet en is best op leeftijd toch?
Dat mag, het is een dekruil eigenlijk. Eigenares wil mijn Royal t.z.t gebruiken voor één van haar teefjes.
Ik vond Jimmy het beste passen bij Stella. Hij is nu 10 jaar oud en het lukt dus nog
Nou, z'n leeftijd is alleen maar een pluspunt toch? Hij zit in de dubbele cijfers en is nog fit genoeg om te dekken, dat vind ik al een prima uitgangspunt!
Vind Jimmy een prachtige hond met een geweldig karakter, maar in die 10 jaar heeft hij best wel wat teefjes gedekt, persoonlijk vind ik dat geen meerwaarde voor het ras.
En als het fokdoel nou was om leuke hondjes voor de komende eigenaren te fokken?
Iedere fokker roept dat het om de verbetering van het ras gaat, je ziet bij veel rassen het resultaat, echt een hele verbetering tov een aantal jaar geleden.
Ik vind je pups altijd prachtig. Heb totaaaal geen verstand van het ras maar heb al een paar x geroepen dat als ik ooit voor een JR ga ik bij je aanklop