Dat doen ze anders nooit

Moderator: moderatorteam
Ah dan ligt het uiteraard andersmonique1963 schreef:Niet de eigenares ze paste op de honden.
Volgens de zwaargeschrokken eigenaar " waren het lieve honden"Tineke schreef:Ah dan ligt het uiteraard andersmonique1963 schreef:Niet de eigenares ze paste op de honden.
Alsof dat wat uitmaakt.Soeb88 schreef:Ik ben nu wel heel benieuwd wat de afkomst is geweest van die honden. Zullen wel geen stamboom honden zijn geweest gok ik zo.
ja volgens mij doet t beiden even veel pijn,Peter27 schreef:Alsof dat wat uitmaakt.Soeb88 schreef:Ik ben nu wel heel benieuwd wat de afkomst is geweest van die honden. Zullen wel geen stamboom honden zijn geweest gok ik zo.
Soeb88 schreef:Ik ben nu wel heel benieuwd wat de afkomst is geweest van die honden. Zullen wel geen stamboom honden zijn geweest gok ik zo.
Jion schreef:Je vergeet nog 'uitlokking en provocatie'. Misschien snurkte ze te hard...Habibi schreef:Soeb88 schreef:Ik ben nu wel heel benieuwd wat de afkomst is geweest van die honden. Zullen wel geen stamboom honden zijn geweest gok ik zo.
Oh ja, da's waar ook.
Dat is de derde.
Naast opvoeding en trauma.
Hoe wil je daar een regelgeving voor maken dan, dat vind ik soms ook zo'n dooddoener.Brindlecardi schreef:Verrassing...
Maar laten we vooral geen regelgeving creëeren.