Moderator: moderatorteam
Ja, de laatste tijd zijn het steeds drielingen.Sandra&co schreef:Gefeliciteerd! Ga je iets aanhouden? Je bent wel van de kleine nesten he?
JaSandra&co schreef:Want? Is de moeder van hem?
Kan jij zelfstandig voor je dieren zorgen Maryanne, of moeten je kinderen daarbij helpen?Maryanne schreef:JaSandra&co schreef:Want? Is de moeder van hem?Helaas. Ik heb niets meer te vertellen over de aanschaf van dieren. Ik wil nl heel graag net als Nanna parkietjes in een volière in de tuin. Maar het mag niet.
In principe kan ik het zelf alleen lopen kost nog moeite. Maar met rollator naar het park lukt me wel. En parkieten verzorgen zou geen probleem moeten zijn.Tineke schreef:Kan jij zelfstandig voor je dieren zorgen Maryanne, of moeten je kinderen daarbij helpen?Maryanne schreef:JaSandra&co schreef:Want? Is de moeder van hem?Helaas. Ik heb niets meer te vertellen over de aanschaf van dieren. Ik wil nl heel graag net als Nanna parkietjes in een volière in de tuin. Maar het mag niet.
Als je het zelfstandig kunt dan konden mijn kinderen mooi de boom inMaryanne schreef:In principe kan ik het zelf alleen lopen kost nog moeite. Maar met rollator naar het park lukt me wel. En parkieten verzorgen zou geen probleem moeten zijn.Tineke schreef:Kan jij zelfstandig voor je dieren zorgen Maryanne, of moeten je kinderen daarbij helpen?Maryanne schreef:JaSandra&co schreef:Want? Is de moeder van hem?Helaas. Ik heb niets meer te vertellen over de aanschaf van dieren. Ik wil nl heel graag net als Nanna parkietjes in een volière in de tuin. Maar het mag niet.
Ik vind dat ik na m'n herseninfarct als een soort van debiel wordt behandeld.
Begin dan gewoon klein, met een verrijdbare kamervolière en 2 pietjes. Rijd je die met lekker weer naar buiten en als het weer koud wordt, naar binnen. Mocht dat niet blijken te werken qua onderhoud, dan is het toch zo weer verkocht? Het is niet zo dat kanaries nou zo vreselijk hechten aan mensenMaryanne schreef: Ik vind dat ik na m'n herseninfarct als een soort van debiel wordt behandeld.
Je hebt/wil toch geen kerel erbij?Nanna schreef: Schijt. Als mijn parkietjes van het voorjaar jongen mag jij er een paar op komen halen hoorVoor niks.
Nou, precies.Nanna schreef:Schijt. Als mijn parkietjes van het voorjaar jongen mag jij er een paar op komen halen hoorMaryanne schreef: Ik vind dat ik na m'n herseninfarct als een soort van debiel wordt behandeld.Voor niks.
En gefeliciteerd met de pups!
Die reden heeft ze al een aantal keer genoemd, hier en daar op het forum. Herseninfarct en daardoor (tijdelijk) minder mobiel. Geen reden dus om niet voor pietjes te kunnen zorgen.Habibi schreef:Wat is de reden dat je zoon het niet ziet zitten, Maryanne?
Dat lijkt me een logische vraag, voordat iedereen plaatsvervangend pissig wordt.
Nee, 11. Mijn honden wonen niet allemaal hier. Hier wonen er op dit moment "maar" tien. Twee zijn er gestolen en drie wonen bij co-owners.Lothian schreef:Gefeliciteerd! Welke is het teefje? Zou je echt 14 honden hebben als je haar aan zou houden?
Dat is lief van je JacquelineNanna schreef:Schijt. Als mijn parkietjes van het voorjaar jongen mag jij er een paar op komen halen hoorMaryanne schreef: Ik vind dat ik na m'n herseninfarct als een soort van debiel wordt behandeld.Voor niks.
En gefeliciteerd met de pups!
Vind jij dat of heeft het infarct invloed op je inzicht?Maryanne schreef: Ik vind dat ik na m'n herseninfarct als een soort van debiel wordt behandeld.
Dat mag, het is een dekruil eigenlijk. Eigenares wil mijn Royal t.z.t gebruiken voor één van haar teefjes.Lizzie. schreef:Ach cute weer, mag ik vragen waarom je Jimmy heb gekozen, want hij heeft al wat nazaten op de wereld gezet en is best op leeftijd toch?
Nou, z'n leeftijd is alleen maar een pluspunt toch? Hij zit in de dubbele cijfers en is nog fit genoeg om te dekken, dat vind ik al een prima uitgangspunt!Maryanne schreef:Dat mag, het is een dekruil eigenlijk. Eigenares wil mijn Royal t.z.t gebruiken voor één van haar teefjes.Lizzie. schreef:Ach cute weer, mag ik vragen waarom je Jimmy heb gekozen, want hij heeft al wat nazaten op de wereld gezet en is best op leeftijd toch?
Ik vond Jimmy het beste passen bij Stella. Hij is nu 10 jaar oud en het lukt dus nog
Vind Jimmy een prachtige hond met een geweldig karakter, maar in die 10 jaar heeft hij best wel wat teefjes gedekt, persoonlijk vind ik dat geen meerwaarde voor het ras.Maeve schreef:Gefeliciteerd Maryanne!Dat wordt weer genieten de komende weken!
Nou, z'n leeftijd is alleen maar een pluspunt toch? Hij zit in de dubbele cijfers en is nog fit genoeg om te dekken, dat vind ik al een prima uitgangspunt!Maryanne schreef:Dat mag, het is een dekruil eigenlijk. Eigenares wil mijn Royal t.z.t gebruiken voor één van haar teefjes.Lizzie. schreef:Ach cute weer, mag ik vragen waarom je Jimmy heb gekozen, want hij heeft al wat nazaten op de wereld gezet en is best op leeftijd toch?
Ik vond Jimmy het beste passen bij Stella. Hij is nu 10 jaar oud en het lukt dus nog