Heel je berichtje gemist.petra1 schreef:Mooie pups!
Is dat bij Billie nou wel een kopvlek, of niet?
Ik ben een totale leek, dus vandaar dat ik het vraag
Jaa dat bij Billie is nu een kopvlek

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Moderator: moderatorteam
Heel je berichtje gemist.petra1 schreef:Mooie pups!
Ik zag de foto echt super lief dat ze nu al cadeautjes krijgtjoyce83 schreef:Nou Juultje je eerste snoepjes en eigen snoepjespot staan klaar voor je. Sterkte met afscheid nemen maar denk dat je met zoveel pups op een gegeven moment ook blij bent dat ze op eigen pootjes gaan staan.
Ik vind het een heel mooi mannetjeStippelteam schreef:Heel je berichtje gemist.petra1 schreef:Mooie pups!
Het is een prachtig mannetje! Hij is echt heeeel leuk. Gelukkig gaat die naar de beste baasjes die hij zich maar kan wensen.petra1 schreef:Ik vind het een heel mooi mannetjeStippelteam schreef:Heel je berichtje gemist.petra1 schreef:Mooie pups!
Waarom mag er eigenlijk niet gefokt worden met een dalmaat met kopvlek? (Of heb ik dat verkeerd?)Stippelteam schreef:Het is een prachtig mannetje! Hij is echt heeeel leuk. Gelukkig gaat die naar de beste baasjes die hij zich maar kan wensen.petra1 schreef:Ik vind het een heel mooi mannetjeStippelteam schreef:Heel je berichtje gemist.petra1 schreef:Mooie pups!
Omdat dalmaten stippen horen te hebben en geen platenpetra1 schreef:Waarom mag er eigenlijk niet gefokt worden met een dalmaat met kopvlek? (Of heb ik dat verkeerd?)Stippelteam schreef:Het is een prachtig mannetje! Hij is echt heeeel leuk. Gelukkig gaat die naar de beste baasjes die hij zich maar kan wensen.petra1 schreef:Ik vind het een heel mooi mannetjeStippelteam schreef: Heel je berichtje gemist.
Omdat dalmaten stippen horen te hebben en geen platenPetra1 schreef:
Waarom mag er eigenlijk niet gefokt worden met een dalmaat met kopvlek? (Of heb ik dat verkeerd?)
Gisteren is Olaf verhuisd naar zijn nieuwe thuis! Hij gaat nu door het leven als Yules. En het gaat al prima!mosquito1980 schreef:Het zijn leukerds
Klopt ja, ze zijn van 14 junicrutz schreef:Heerlijk. Dan zijn ze orwcin1 week jonger dan mijn dame van nu 20 weken