Lekkerrrr

Daarna mee spelen!

En als toetje mag ze ook nog mijn bakje uitlikken

Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Moderator: moderatorteam

Het is net als ikHilly45 schreef:Haha, Sam was ook altijd gek op yoghurt, net als mij.
Jeetje je begreep toch wat ze bedoelde.. ga lekker zeuren op een NL-taal forum...Maryanne schreef:Het is net als ikHilly45 schreef:Haha, Sam was ook altijd gek op yoghurt, net als mij.
Hier krijgt de drachtige dame ook yoghurt. Dat vindt ze heerlijk
Gedaan, alleen kan ik daar geen account aan maken. Misschien lukt jou dat welkloesje schreef:Wat een heerlijke yoghurt smoel![]()
![]()
Geweldig om te zien hoe ze er van kunnen genieten
Jeetje je begreep toch wat ze bedoelde.. ga lekker zeuren op een NL-taal forum...Maryanne schreef:Het is net als ikHilly45 schreef:Haha, Sam was ook altijd gek op yoghurt, net als mij.
Hier krijgt de drachtige dame ook yoghurt. Dat vindt ze heerlijk![]()
Vast welceciel schreef:Wat een super leuke foto's. Ik denk dat ik morgen yoghurt ga halen, kijken of dat mormel van ons er net zo blij van wordt
Dat gebeurde hier ook nogZamunda schreef:Oh heerlijk hè, ik kan er ook altijd zo van genieten hoe ze dan gelukzalig dat emmertje uit zitten te likken! Het vervolg is hier wel anders, het emmertje wordt hier meestal gesloopt na het uitlikken.

Hilly45 schreef:Ik had hier keer yoghurt met smaakje, maar ook dat vond Sam toen wel lekker. Hij was een echte yoghurtliefhebber, net als ik.
Vanochtend heeft Jane ook weer wat gehad, het verwende mormel, maar ze waardeert het wel net als Froo!Frootje schreef:Oh, heerlijk! Froo krijgt soms een klein beetje Griekse yoghurt (als ik haar de emmer uit laat likken krijgt ze gelijk zo'n overdosis) en ze wordt er altijd helemaal enthousiast van. Ze is doooooool op yoghurt. Die snapt de foto's heel goed.