Ik had het ook alleen maar gelezen hoor, of ze zitten heel lang in een asiel of het worden van die ‘van hand tot hand tot weer asiel’ honden. Dan vind ik het humaner om ze een roze spuit te geven. Ik heb het niet op dit type hond, maar elke hond verdiend een goed leven en als ze dat niet gegeven word kan je ze beter verlossen!alinelaila schreef:Nou gelukkig is dat niet zo. Ja, een SPA zit meestal wat langer dan andere rassen, maar een jaar of 8 zijn nog steeds de uitzonderingen. Ik kan ook maar een paar honden van een paar asiels (waarvan 1 asiel een zeer moeilijk plaatsingsbeleid heeft) bedenken die zo lang zitten. En verder van langzitters weet ik er bijv. een die al ruim 3 jaar zit, maar dat is een mastin-achtige. De meeste honden, inclusief SPA's, vinden heel wat eerder hun huis. En volgens mij heeft Noekie die ervaring ook.Lunatic schreef:Deze post heeft net zoveel waarde als “maar kleine hondjes bijten ook”S@ndr@ schreef:Gewoon helemaal niemand meer een hond weet je ook zeker dat t over is![]()
( sarcasme modus weer uit)
![]()
Kom zelf eens met een oplossing dan? Las van de week dat de meeste staffies die in het asiel terecht komen daar een jaar of 8 zitten, dat noem ik pas zielig, dan maar de roze spuit erin!
En gaan ontkennen dat er problemen zijn met deze rassen heeft al helemaal geen nut, of je moet onder een steen leven?
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
HR honden
Moderator: moderatorteam
- Lunatic
- Erelid
- Mijn ras(sen): Labrador retriever
Roemeense mix - Aantal honden: 2
Re: HR honden
Je weet niet hoe sterk je bent tot het moment dat sterk zijn de enige keuze is die je hebt!
-
- Zeer actief
Re: HR honden
waarom, als er iemand is die het een leuke uitdaging vind,.. hoeft hij of zij nog niet mentaal gehandicapt te zijn, omdat jij dat zo zietNanna schreef:Haalt uit naar mensen, is onzeker, jaagt op kleinere dieren, kan niet los.alinelaila schreef: Overigens zie ik er daar wel een paar waarvan je je af kunt vragen hoe herplaatsbaar ze zijn hoor. O.a. uitvalgedrag naar vreemde mensen vind ik toch wel een ding..
Wie, anders dan wat intellectueel beperkten, wil dat hebben?