Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hoi
Moderator: moderatorteam
-
- Actief
- Mijn ras(sen): Welsh Corgi Cardigan
- Aantal honden: 1
Re: Hoi
Goed!! En met jou? Ik mistte het forum een beetje, en de personen (waaronder jij
) dus ik dacht laat ik na zoveel jaar me weer eens aanmelden!
Slaat alleen nergens op want ik heb geen hond meer..

Slaat alleen nergens op want ik heb geen hond meer..
-
- Actief
Is de kleinste Hein? Die weet ik dan nog wel volgens mij.
Wij hadden Belle, en later Hessel, die we uiteindelijk hebben moeten herplaatsen want non-stop vechten met elkaar. Die is nu een prinsje in Brabant zonder andere honden en doet het uitstekend. Belle is helaas twee jaar geleden overleden.
Nu hebben we twee katten, enig hoor, maar toch anders dan honden natuurlijk. En ik heb ik geloof ná mijn HF-tijdperk nog een dochter gekregen, naast de zoon die we al hadden
Over een x aantal jaar komt er weer een hond, dat weet Hugo alleen nog niet.
Wij hadden Belle, en later Hessel, die we uiteindelijk hebben moeten herplaatsen want non-stop vechten met elkaar. Die is nu een prinsje in Brabant zonder andere honden en doet het uitstekend. Belle is helaas twee jaar geleden overleden.
Nu hebben we twee katten, enig hoor, maar toch anders dan honden natuurlijk. En ik heb ik geloof ná mijn HF-tijdperk nog een dochter gekregen, naast de zoon die we al hadden

Over een x aantal jaar komt er weer een hond, dat weet Hugo alleen nog niet.
Welkom terug
Je weet nog wel hoe het gaat toch?
Voorstellen (check!), aanmelden bij vaste gebruikers (?), dan volgt binnen een maand een emotieloos copy-paste welkomstberichtje van de modjes (we hebben een paar nieuwe!) en tot slot vind je je nieuwe hond morgenochtend op de deurmat, met een strikje erom heen.
Over klapkaken gaat het niet meer zoveel. We zijn nu en masse verontwaardigd over kortsnuiten en andere mismaakte hondjes. Iedereen is in z'n rol gebleven, het wijst zich eigenlijk vanzelf. Succes!

Voorstellen (check!), aanmelden bij vaste gebruikers (?), dan volgt binnen een maand een emotieloos copy-paste welkomstberichtje van de modjes (we hebben een paar nieuwe!) en tot slot vind je je nieuwe hond morgenochtend op de deurmat, met een strikje erom heen.
Over klapkaken gaat het niet meer zoveel. We zijn nu en masse verontwaardigd over kortsnuiten en andere mismaakte hondjes. Iedereen is in z'n rol gebleven, het wijst zich eigenlijk vanzelf. Succes!
-
- Actief
Sandra&co schreef:Welkom terugJe weet nog wel hoe het gaat toch?

Ja, ik beloof je dat je je sowieso niet zult gaan verbazen over alle technologische progressie die we hebben gemaakt sinds je weg bent 

- thom
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Portugees 'straatschoffie'.
- Contacteer:
- Maryanne
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Jack Russell Terriers, Vizsla
- Aantal honden: 12
- Contacteer:
-
- Vaste gebruiker
- Mijn ras(sen): Cairn terrier
Hoi! 

-
- Actief
Ja, klopt! Dankzij Suus, hoor! Inmiddels ben ik na zes jaar gestopt en heb ik een andere vaste baan.Maryanne schreef:Hoi Daniellewelkom terug.
Jij was toch van de geurtjes?
- Tamara/Bayko
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Vlinderhondje (Epagneul Nain Continental Papillon)
Welkom terug, Danielle
Best grappig, ik dacht toevallig vorige week nog aan je en hoe het nu met jullie zou gaan. Verdrietig dat Belle inmiddels is overleden. Ik kan me de problemen tussen de bulletjes destijds nog wel herinneren. Fijn dat jullie voor Hessel een adres hebben kunnen vinden waar hij goed op zijn plek zit.
Twee gezonde kinderen. Wat heerlijk voor jullie
Je zult de weg hier op het forum vast wel weer kunnen vinden. Zo enorm veel is er niet veranderd

Twee gezonde kinderen. Wat heerlijk voor jullie

Je zult de weg hier op het forum vast wel weer kunnen vinden. Zo enorm veel is er niet veranderd

- Pepie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Europese korthaar
- Aantal honden: 0
-
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
Hoi
Ik ken je niet maar welkom terug.
Ik ken je niet maar welkom terug.
-
- Actief
Dankjewel! Zijn inderdaad superblij met en trots op de kinderenTamara/Bayko schreef:Welkom terug, DanielleBest grappig, ik dacht toevallig vorige week nog aan je en hoe het nu met jullie zou gaan. Verdrietig dat Belle inmiddels is overleden. Ik kan me de problemen tussen de bulletjes destijds nog wel herinneren. Fijn dat jullie voor Hessel een adres hebben kunnen vinden waar hij goed op zijn plek zit.
Twee gezonde kinderen. Wat heerlijk voor jullie![]()

Hoe gaat het met jou?
- HillieS
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising Border Terriër en Schapendoes
- Aantal honden: 2
- LongFields
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos - Aantal honden: 3
Wat leuk dat je er weer bent!
Hier ook een wat andere roedel dan toen jij wegging, heb alleen Tapas nog van de Laekense, daarnaast kruising Mojo en sinds februari zijn nichtje Kiitos erbij.
Hier ook een wat andere roedel dan toen jij wegging, heb alleen Tapas nog van de Laekense, daarnaast kruising Mojo en sinds februari zijn nichtje Kiitos erbij.
- Tamara/Bayko
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Vlinderhondje (Epagneul Nain Continental Papillon)
Met mij gaat alles z'n gangetje. Helaas na in 2012 afscheid te hebben moeten nemen van Bayko en in 2017 van Cyntha nu geen border collies meer, maar wel een fantastisch vlinderhondje genaamd Cody van inmiddels al 13 maanden oudDazwa84 schreef:Dankjewel! Zijn inderdaad superblij met en trots op de kinderenTamara/Bayko schreef:Welkom terug, DanielleBest grappig, ik dacht toevallig vorige week nog aan je en hoe het nu met jullie zou gaan. Verdrietig dat Belle inmiddels is overleden. Ik kan me de problemen tussen de bulletjes destijds nog wel herinneren. Fijn dat jullie voor Hessel een adres hebben kunnen vinden waar hij goed op zijn plek zit.
Je zult de weg hier op het forum vast wel weer kunnen vinden. Zo enorm veel is er niet veranderdZe zijn alweer ruim 9 en 4,5
.
Hoe gaat het met jou?

- Inge
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herder
- Aantal honden: 2
- Contacteer:
Welkom terug
Groetjes Inge

Danco 16-02-1996 † 30-12-2006 Snoepie 03-07-1994 † 03-07-2008 Nika 07-07-1999 - † 10-08-2009 Marouck 24-08-2002 † 22-05-2012 Numa 11-05-2011 † 2017

Danco 16-02-1996 † 30-12-2006 Snoepie 03-07-1994 † 03-07-2008 Nika 07-07-1999 - † 10-08-2009 Marouck 24-08-2002 † 22-05-2012 Numa 11-05-2011 † 2017
- Fabiola17
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): .
Lente: Chihuahua
Famke: Chihuahua mix - Aantal honden: 2
Welkom terug!
Groetjes Fabiola, Lente & Famke
in liefdevolle herinnering: Sinne 2007(?)-2017-30.10.2019
en Joy 2003(?)-2011-20.06.2017
Het wordt wel tijd voor een nieuw onderschrift!
in liefdevolle herinnering: Sinne 2007(?)-2017-30.10.2019
en Joy 2003(?)-2011-20.06.2017
Het wordt wel tijd voor een nieuw onderschrift!
-
- Actief
Altijd verdrietig, afscheid nemen.. Wel heel leuk weer een nieuw ras ontdekken. Als er hier ooit weer een hond komt dan geen FB meer maar iets retrieverachtigs.Tamara/Bayko schreef:Met mij gaat alles z'n gangetje. Helaas na in 2012 afscheid te hebben moeten nemen van Bayko en in 2017 van Cyntha nu geen border collies meer, maar wel een fantastisch vlinderhondje genaamd Cody van inmiddels al 13 maanden oudDazwa84 schreef:Dankjewel! Zijn inderdaad superblij met en trots op de kinderenTamara/Bayko schreef:Welkom terug, DanielleBest grappig, ik dacht toevallig vorige week nog aan je en hoe het nu met jullie zou gaan. Verdrietig dat Belle inmiddels is overleden. Ik kan me de problemen tussen de bulletjes destijds nog wel herinneren. Fijn dat jullie voor Hessel een adres hebben kunnen vinden waar hij goed op zijn plek zit.
Je zult de weg hier op het forum vast wel weer kunnen vinden. Zo enorm veel is er niet veranderdZe zijn alweer ruim 9 en 4,5
.
Hoe gaat het met jou?
- Belle
- Zeer actief
- Aantal honden: 3
Zo ging het bij mij ook. Welkom terug!nomo schreef:Ik zag je ineens reageren in een ander topic, dacht even checken of je de echte bentWat leuk dat je terug bent!
Marjolein, Isa, Dora, Suus en Anne
Those who are dead, are not dead, they're just living in my head..... (Coldplay, 42)
Catootje 12-05-05 - 17-09-09
Chiva ? - ? -91 - 08-01-10
Belle 06-03-2003 - 05-11-2012
Those who are dead, are not dead, they're just living in my head..... (Coldplay, 42)
Catootje 12-05-05 - 17-09-09
Chiva ? - ? -91 - 08-01-10
Belle 06-03-2003 - 05-11-2012
- fenneke
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): zwitserse witte herder en nu hûn
Zag opeens een bekende naam en dacht huh die is lang niet meer geweest
Dacht af en toe wel eens van waar is ze gebleven maar zie
Weer terug

Weer terug

Fenneke en Baloe

- mercedes2803
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Stiefhond Hummer - Franse Bull
Jaaa, dit dus ! Ik heb echt nog vaak aan je gedacht, grappig!fenneke schreef:Zag opeens een bekende naam en dacht huh die is lang niet meer geweest![]()
Weer terug
Ik ben de laatste anderhalf jaar ook amper op het forum geweest trouwens, maar ik heb nog net niet het idee dat ik weer een voorstel topic moet starten (mocht er wel behoefte aan zijn dan hoor ik het wel

Het is toch iets als met verloren schapen die terugkeren naar de stal he ?

En ja, die smiley is de beste... ik mis hem in whatsapp eigenlijk en gebruik daar de lachende huilie als vervanger, maar dit is toch de beste.
Ik heb ook geen honden meer trouwens. Muis is in februari 2018 ingeslapen, 4 dagen voor ze 16 zou zijn geworden. Wel heb ik nu 2 stiefhonden. Mijn vriend heeft 2 honden met zijn ex vriendin en die logeren hier regelmatig. Ook hebben we vrienden met honden dus ik kom aardig aa mijn trekken.