Moderator: moderatorteam
Dit denk ik ookEmma schreef:Poedel bobtail
Nanna schreef:Hij heeft ierse wolfshondogen. En ik denk dat er verder idd Bobtail in zit.
Nee hoor is een gewone slipketting. Geen prikband en t is niet mijn hond dus daar bemoei ik me niet mee~Suzanne~ schreef:Los daarvan.. moet dat nou ... zo'n ketting en ding om zijn nek... ik denk dat ik punten zie maar weet dat niet zeker... alsnog, ook zo'n ketting is natuurlijk 10 x niets, zeker niet met zo'n vacht...
Ach, laat ook maar, waar bemoei ik me weer mee ;-((
Suzanne
Ik zie ook echt niet waar ze punten ziet???malinois schreef:Nee hoor is een gewone slipketting. Geen prikband en t is niet mijn hond dus daar bemoei ik me niet mee~Suzanne~ schreef:Los daarvan.. moet dat nou ... zo'n ketting en ding om zijn nek... ik denk dat ik punten zie maar weet dat niet zeker... alsnog, ook zo'n ketting is natuurlijk 10 x niets, zeker niet met zo'n vacht...
Suzanne
Het is geen beginner, heeft al 30 jaar werkhonden gehad dus die hoef ik niet iets nieuws te vertellen. Daar voel ik me ook niet toe geroepen overigens, hou ik zelf ook niet van. Normaal loopt ie met een halfcheck of tuig overigens alleen kwam ze hem nu even snel laten zien op de markt waar wij waren op mijn verzoek. Ze woont 20 meter verderopcrutz schreef:Ik zie ook echt niet waar ze punten ziet???malinois schreef:Nee hoor is een gewone slipketting. Geen prikband en t is niet mijn hond dus daar bemoei ik me niet mee~Suzanne~ schreef:Los daarvan.. moet dat nou ... zo'n ketting en ding om zijn nek... ik denk dat ik punten zie maar weet dat niet zeker... alsnog, ook zo'n ketting is natuurlijk 10 x niets, zeker niet met zo'n vacht...
Suzanne
Maar hond van kennissen? Daar zou ik juist wat van zeggen en voorlichten dat het ook anders kan dan met een slip. Zeker zo’n jonge hond
Is dat een hint?malinois schreef:heeft al 30 jaar werkhonden gehad
Nou de hond waarvan 100% zeker van is dat t erin zit, is nog niet genoemdPersistence schreef:Maar geef eens een hint, zit er al wat goeds bij?
Dan briard x barbet?malinois schreef:Nou de hond waarvan 100% zeker van is dat t erin zit, is nog niet genoemdPersistence schreef:Maar geef eens een hint, zit er al wat goeds bij?de vader welke de fokker zegt en waar ik dus twijfels over heb, wel.
Overigens is er wel een bijna goede combi genoemd maar net niet helemaal
Hij is overigens erg groot vind ik, hij legt met gemak zn poten op mijn schouders als hij rechtop staat en ik ben 1.70 mtr