Ptje schreef:Wat droogt Tux al leuk op
Sorry Bronco vrees voor je dat dat draakje niet meer weg gaat, wordt misschien een blijf van mijn lijf huis voor je?
Ze veranderd op het moment heel erg. Zal weer eens wat foto's maken en plaatsen.
Weg gaat ze zeker niet meer en Bronco wil graag weten waar dat Blijf van mijn Lijf huis is
Izzie_Anneke schreef:Je hebt er een heerlijk hondje aan. Bij Izzie heb ik dit precies zo gehad, dat was ook meteen mijn hond

Ja bijzonder is dat. Op het moment dat je het het minst verwacht komt het hondje voorbij wat bij je hoort.
Iris123 schreef:Ontzettend leuk, zo grappig die klapkaakbijt paralel fotos

Dat wordt nog wat! Een grote hond in een kleine verpakking. Veel plezier met Tux!
Ze is heel erg stoer, maar niet altijd.
Mijn moeder en haar vriend wonen naast ons, maar zij waren op vakantie vlak nadat Tux bij ons kwam. Dus 2 weken lang was het stil in de tuin naast ons.
Woensdag zijn ze terug gekomen en hun honden dus ook (Teckel Dobby en Welsh Gwen). Gistermiddag was ik even alleen met Tux buiten. Ziet ze ineens Gwen door de schuttingdeur die tussen onze tuinen zit.
Blaffen, grommen en haren overeind was het resultaat. Ze schrok zich de pleuris en bleef op veilige afstand. Toen vloog ze toch maar naar de achterdeur waar Bronco achter stond. Krabbelen aan de deur: kom nou!!!! Het is eng hier
Achterdeur open en Bronco naar buiten. Die liep meteen naar de schuttingdeur en mevrouw huppelt vrolijk mee.
Met mijn grote broer durf ik wel!
Persistence schreef:Deze combi had ik niet aan zien komen, maar wat ontzettend leuk! Gefeliciteerd nog.

Dank je wel!