Marion. schreef:Maar anderhalf seconde vind ik wel heel beperkt hoor! Je ziet amper wanneer ze net die ene oogopslag hebben, die je wil vastleggen

Ik vind het ook erg beperkt en daarom wil ik ook weer compilaties op de laptop gaan maken. Voorheen deed ik dat enkel om slechts een paar filmpjes te editten maar nu hoop ik van elke maand een compilatie te gaan maken (wel met vrij korte fragmenten maar zonder die beperking van 1,5s).
Domor schreef:Eerst maakte ik filmpjes met de app, maar ik ben vrij snel overgestapt naar filmpjes met de camera-app die ik dan met de 1s-app bijknip. Op die manier heb ik steeds stukjes film van 10-30 seconden, die ik normaal niet gemaakt zou hebben, maar nu dus wel van het dagelijks leven heb vastgelegd.
Ik film nooit vanuit de app, maak altijd gewoon lange(re) filmpjes omdat ik dat leuk vind om te filmen en dan knip ik ze later (dagelijks/wekelijks) in de app bij (meestal op 1,5s). Als je vanuit de app filmt, kun je dan maar 1/1,5s filmen ofzo?
Frootje schreef:Ik moet morgenochtend alles opleveren. Daarna kan ik me (vanaf zaterdag, want dan ga ik helemaal over, tot die tijd ga ik ook uit logeren

) volledig richten op het uitpakken en inrichten van mijn nieuwe appartement.
Maar het was dus te ver om morgen pas te gaan.

Ah zo

.