Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Ik snap het niet

Voor alle hondenfotos

Moderator: moderatorteam

Caro.
Zeer actief
Mijn ras(sen): Spaanse Draak
Aantal honden: 1
Contacteer:

Ik snap het niet

Ongelezen bericht door Caro. »

.... maar voor dit ding is het toch echt koeler :denken: :F:

Afbeelding
Afbeelding
A good dog never dies...

Ben je op zoek naar een gezellig en creatief PSP forum klik hier
Sterre

Re: Ik snap het niet

Ongelezen bericht door Sterre »

Hahaha :I: .
malinois
Zeer actief
Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
Aantal honden: 3
Contacteer:

Ongelezen bericht door malinois »

Afbeelding
In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
Caro.
Zeer actief
Contacteer:

Jion schreef:Ja die gaan we ook maar eens aanschaffen. Welk merk is dit en maakt hij veel herrie?
Het is geen airco, maar een luchtkoeler/aircooler.
Merk Tristar AT-5452.
Een paar weken geleden gekocht, was toen bijna de enige die nog leverbaar was.

Nadelen:
- deze heeft geen losse waterbak, maar een soort 'kraantje' (lukt allemaal wel hoor, maar los vind ik praktischer)
- bij de hele dag gebruik, wordt de lucht erg vochtig: gister ging er 9 liter water doorheen wat dus verdampt in de woonkamer
- ruimte wordt niet echt koeler

Voordelen:
- je hebt echt een koele luchtstroom als je erin zit, dus de hitte is dan nog uit te houden
- het maakt minder lawaai dan een mobiele airco
- het is goedkoper

Voor zo ver de recensie :F:
Afbeelding
A good dog never dies...

Zamunda
Zeer actief
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door Zamunda »

Hahaha, lekker wijf :mrgreen: ! Maar geef dat kind toch een lekkere warmtetent joh!
Caro.
Zeer actief
Contacteer:

Zamunda schreef:Hahaha, lekker wijf :mrgreen: ! Maar geef dat kind toch een lekkere warmtetent joh!
Ja, nee... Lais is lekker bezig dan :schrik: :LOL: :LOL:
Afbeelding
A good dog never dies...

Caro.
Zeer actief
Contacteer:

Jion schreef:Dank je wel! :J:

Ik had al zitten zoeken maar een aircooler gaat de truuk hier niet doen.
We hebben dus zojuist heel decadent een hele vette heuse airco besteld. :engel:

Je hebt gelijk! :ok:

Wij hebben boven een mobiele airco, maar die is wel al 10 jaar oud ofzo en die trekt het ook niet meer: 32.5 graden boven :schrik:
maar zonder die airco, was het 37 geworden... probeer ik dan nog maar positief te denken :ugh:
Afbeelding
A good dog never dies...

Zamunda
Zeer actief

Caro. schreef:
Zamunda schreef:Hahaha, lekker wijf :mrgreen: ! Maar geef dat kind toch een lekkere warmtetent joh!
:F:

Hier enkel een gewone ventilator en prompt heb ik de hele bank voor mezelf want dat verkoelende windje is natuurlijk niks :neenee: . Maar ze hebben het wel warm nu, zelfs Lais, ze slaapt deze nachten zelfs bloot :tongue: .
Zamunda
Zeer actief

Caro. schreef:Wij hebben boven een mobiele airco, maar die is wel al 10 jaar oud ofzo en die trekt het ook niet meer: 32.5 graden boven :schrik:
maar zonder die airco, was het 37 geworden... probeer ik dan nog maar positief te denken :ugh:
:80:

Nou is het hier boven ook wel heel heet maar daar kom ik deze dagen niet, beneden is het 25 graden. Niet geweldig, maar stilzittend (of 's nachts liggend) met ventilator aan wel te doen. Afgelopen nacht lekker de slaapkamerdeur en buitendeuren open gehad, heerlijk. Vannacht weer.
Caro.
Zeer actief
Contacteer:

Zamunda schreef:
Caro. schreef:
:F:

Hier enkel een gewone ventilator en prompt heb ik de hele bank voor mezelf want dat verkoelende windje is natuurlijk niks :neenee: . Maar ze hebben het wel warm nu, zelfs Lais, ze slaapt deze nachten zelfs bloot :tongue: .
Bloot :80: zelfs Lais is dus van d'r geloof gevallen met deze temperaturen :mrgreen:
Afbeelding
A good dog never dies...

Caro.
Zeer actief
Contacteer:

Zamunda schreef:
Caro. schreef:Wij hebben boven een mobiele airco, maar die is wel al 10 jaar oud ofzo en die trekt het ook niet meer: 32.5 graden boven :schrik:
:80:

Nou is het hier boven ook wel heel heet maar daar kom ik deze dagen niet, beneden is het 25 graden. Niet geweldig, maar stilzittend (of 's nachts liggend) met ventilator aan wel te doen. Afgelopen nacht lekker de slaapkamerdeur en buitendeuren open gehad, heerlijk. Vannacht weer.
25 graden... owww wat een heerlijkheid! :cheer:

Hier wordt beneden geslapen met de tuindeuren ook open, maar ja het is nu nog 31 graden buiten en 30.5 in de huiskamer. Dus het schiet
nog niet echt op :ugh: I
Nog één dagje te gaan en dan hoop ik heel hard dat het de rest van de zomer niet meer boven de 30 graden uitkomt :boos:
Afbeelding
A good dog never dies...

Zamunda
Zeer actief

Caro. schreef:Bloot :80: zelfs Lais is dus van d'r geloof gevallen met deze temperaturen :mrgreen:
Haha ja een paar nachten per jaar kan ze bloot, vorige warme periode was het nog te koud, maar nu gaat het precies :tongue: . Ik moet zorgen dat de ventilator niet haar kant op waait natuurlijk.

Caro. schreef:25 graden... owww wat een heerlijkheid! :cheer:

Hier wordt beneden geslapen met de tuindeuren ook open, maar ja het is nu nog 31 graden buiten en 30.5 in de huiskamer. Dus het schiet nog niet echt op :ugh:
Nog één dagje te gaan en dan hoop ik heel hard dat het de rest van de zomer niet meer boven de 30 graden uitkomt :boos:
Pfffffff. Hier wel alles nog potdicht want buiten nog te warm, zit echt te wachten tot het een beetje af gaat koelen en ik naar bed kan met alles open.
Nog één dagje? Het wordt hier zaterdag wel iets minder warm maar volgens mij de komende drie nachten nog boven de twintig graden dus volgens mij nog wel even afzien :oeps: . Wat mij betreft komt hierna de rest van het jaar de temperatuur niet boven de 25 graden (of twintig, nog beter) :mrgreen: .

Hm, ik bedenk ineens dat ik de hoogste ramen wel alvast open kan zetten want boven is het waarschijnlijk wel warmer dan buiten :idea: .
DeDiana
Zeer actief
Mijn ras(sen): Schotse herdershond langhaar en Spaanse schonen
Aantal honden: 4

Ongelezen bericht door DeDiana »

Haha, slimmerikje! :ok:
Zamunda schreef:
Caro. schreef:Bloot :80: zelfs Lais is dus van d'r geloof gevallen met deze temperaturen :mrgreen:
Haha ja een paar nachten per jaar kan ze bloot, vorige warme periode was het nog te koud, maar nu gaat het precies :tongue: . Ik moet zorgen dat de ventilator niet haar kant op waait natuurlijk.
Ik ben een Lais. Hier staat de airco in de slaapkamer op 26 graden want bij 25 graden of kouder word ik 's nachts wakker omdat ik het koud heb :F:
Zamunda
Zeer actief

DeDiana schreef:Haha, slimmerikje! :ok:
Zamunda schreef:
Ik ben een Lais. Hier staat de airco in de slaapkamer op 26 graden want bij 25 graden of kouder word ik 's nachts wakker omdat ik het koud heb :F:
:80: Pfffff.

Heb hier inmiddels alles open omdat ik naar bed wilde maar of het wijs is? Het is nog steeds veel warmer buiten dan binnen. Nou ja, we gaan het morgenochtend zien en een beetje 'frisse' lucht is ook fijn want het wordt wel bedompt zo met alles dicht.
thom
Zeer actief
Mijn ras(sen): Portugees 'straatschoffie'.
Contacteer:

Ongelezen bericht door thom »

Lekker meissie is het toch. :I:
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Foto's”